Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > El grup de recerca DAMA, premiat al congrés BDigital

Reconeixement al projecte Recomana del Data Management Group (DAMA)

El grup de recerca DAMA, premiat al congrés BDigital

El projecte Recomana, creat pel Data Management Group (DAMA), ha estat premiat al Congrés BDigital dins de la categoria d'Universitats, Administracions Públiques i Institucions.

07/06/2011
El projecte Recomana, creat pel Data Management Group (DAMA) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha estat premiat al Congrés Barcelona Digital dins de la categoria d'Universitats, Administracions Públiques i Institucions.

Recomana és un projecte per crear un portal de recomanació de continguts audiovisuals, ideat per donar suport al professorat de primària i secundària a partir de programes de TV3. Subvencionat a través del programa RecerCaixa, Recomana serà el primer portal de recomanacions audiovisuals per a l’ensenyament de primària i secundària no només en català, sinó també obert a altres llengües. Permetrà al professorat accedir a continguts audiovisuals recomanats expressament en funció dels currículums de l’estudiantat i basats en informació de mitjans com ara TV3.

Els premis BDigital a la Innovació Digital tenen com a objectiu donar suport a aquelles idees i projectes innovadors de clara aplicació tecnològica basats en resultats generats en les empreses, centres tecnològics i universitats, així com productes i serveis innovadors, desenvolupats o en fase de desenvolupament, encaminats a impulsar l’aprofitament empresarial de resultats i tecnologia generada en l’àmbit de la societat de la informació i el món digital.

El congrés BDigital, organitzat pel centre tecnològic Barcelona Digital, va donar a conèixer el 31 de maig els guanyadors dels seus premis.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Estudiants i estudiantes de la Facultat de Nàutica de Barcelona que participaran a la Course Croisière EDHEC 2017. Dues tripulacions de la Facultat de Nàutica de Barcelona, a la regata internacional de vela EDHEC 2017 Del 31 de març al 8 d’abril, una tripulació femenina i una tripulació masculina de la Facultat ... [llegir +]
Carme Torras, investigadora de l'Institut de Robòtica i Informàtica Industrial. La investigadora de l’IRI Carme Torras, distingida amb l’Advanced Grant europeu per fer recerca en manipulació robotitzada de teixits Carme Torras, investigadora de l’Institut de Robòtica i Informàtica Industrial, centre mixt del ... [llegir +]
El Consell de Govern s'ha reunit el 30 de març en sessió ordinària El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit dijous, 30 de ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)