Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > El grup de recerca DAMA, premiat al congrés BDigital

Reconeixement al projecte Recomana del Data Management Group (DAMA)

El grup de recerca DAMA, premiat al congrés BDigital

El projecte Recomana, creat pel Data Management Group (DAMA), ha estat premiat al Congrés BDigital dins de la categoria d'Universitats, Administracions Públiques i Institucions.

07/06/2011
El projecte Recomana, creat pel Data Management Group (DAMA) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha estat premiat al Congrés Barcelona Digital dins de la categoria d'Universitats, Administracions Públiques i Institucions.

Recomana és un projecte per crear un portal de recomanació de continguts audiovisuals, ideat per donar suport al professorat de primària i secundària a partir de programes de TV3. Subvencionat a través del programa RecerCaixa, Recomana serà el primer portal de recomanacions audiovisuals per a l’ensenyament de primària i secundària no només en català, sinó també obert a altres llengües. Permetrà al professorat accedir a continguts audiovisuals recomanats expressament en funció dels currículums de l’estudiantat i basats en informació de mitjans com ara TV3.

Els premis BDigital a la Innovació Digital tenen com a objectiu donar suport a aquelles idees i projectes innovadors de clara aplicació tecnològica basats en resultats generats en les empreses, centres tecnològics i universitats, així com productes i serveis innovadors, desenvolupats o en fase de desenvolupament, encaminats a impulsar l’aprofitament empresarial de resultats i tecnologia generada en l’àmbit de la societat de la informació i el món digital.

El congrés BDigital, organitzat pel centre tecnològic Barcelona Digital, va donar a conèixer el 31 de maig els guanyadors dels seus premis.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El 22 de juny, lliurament dels premis a les millors idees de negoci del 7è Concurs Emprèn UPC YUZZ Dijous, 22 de juny, a partir de les 16 h, tindrà lloc, a la sala d’actes de la Facultat ... [llegir +]
Natalia Martín i Antonio Abdul Masih amb el sistema que han dissenyat per recuperar el moviment de la mà. Estudiants de l'ESEIAAT creen solucions per millorar la qualitat de vida de pacients d’Asepeyo amb discapacitats 15 estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de ... [llegir +]
Els representants polítics i acadèmics que van participar en l'acte Es constitueix el Pacte Nacional per a la Universitat La comunitat universitària —inclosa la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)—, els ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)