Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > El rector de la UPC presideix la xarxa d’universitats CINDA

El rector de la UPC presideix la xarxa d’universitats CINDA

És el primer rector europeu que presideix la xarxa que agrupa 36 universitats de Llatinoamèrica i Europa

02/11/2011
El rector Antoni Giró va ser elegit president de la xarxa universitària Centro Interuniversitario de Desarrollo (CINDA) en la reunió de l’Assemblea General que va tenir lloc el 20 d’octubre a la Universitat de Panamà. El rector de la UPC, que substitueix en el càrrec al rector de la Universitat de los Andes, Carlos Angulo, serà el primer rector europeu que presidirà la xarxa.

Els principals reptes de la presidència d’Antoni Giró, que durarà dos anys, són, entre altres, incrementar la presència i implicació de les universitats europees a la xarxa i proporcionar més visibilitat als informes que aquesta plataforma universitària elabora periòdicament sobre l’educació superior a Llatinoamèrica. També es vol consolidar l’aliança entre les universitats que la integren per impulsar la qualitat dels projectes de la xarxa.

CINDA agrupa 36 universitats llatinoamericanes i europees, té més de 30 anys de trajectòria i tracta de compartir coneixement en el marc de la política i la gestió universitària en el sector públic.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La UPC participa en el projecte europeu 'Follow me', per robotitzar cadires de rodes Investigadors de la UPC i La Salle Campus Barcelona–URL desenvoluparan tecnologia que permetrà ... [llegir +]
Oberta la convocatòria per sol·licitar la beca Equitat per al curs 2014-2015 La convocatòria d’aquest any de les beques Equitat de la Generalitat de Catalunya per al curs ... [llegir +]
La Universitat tancarà els edificis del 2 al 24 d’agost En la línia d’actuació de mantenir i incrementar les mesures d’estalvi energètic, els ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Obriu l'enllaç en una finestra nova. Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech