Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > El rector de la UPC presideix la xarxa d’universitats CINDA

El rector de la UPC presideix la xarxa d’universitats CINDA

És el primer rector europeu que presideix la xarxa que agrupa 36 universitats de Llatinoamèrica i Europa

02/11/2011
El rector Antoni Giró va ser elegit president de la xarxa universitària Centro Interuniversitario de Desarrollo (CINDA) en la reunió de l’Assemblea General que va tenir lloc el 20 d’octubre a la Universitat de Panamà. El rector de la UPC, que substitueix en el càrrec al rector de la Universitat de los Andes, Carlos Angulo, serà el primer rector europeu que presidirà la xarxa.

Els principals reptes de la presidència d’Antoni Giró, que durarà dos anys, són, entre altres, incrementar la presència i implicació de les universitats europees a la xarxa i proporcionar més visibilitat als informes que aquesta plataforma universitària elabora periòdicament sobre l’educació superior a Llatinoamèrica. També es vol consolidar l’aliança entre les universitats que la integren per impulsar la qualitat dels projectes de la xarxa.

CINDA agrupa 36 universitats llatinoamericanes i europees, té més de 30 anys de trajectòria i tracta de compartir coneixement en el marc de la política i la gestió universitària en el sector públic.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Fins al 15 d’octubre es poden sol·licitar la beca Equitat i les acreditacions de l’AGAUR per matricular-se com a becari condicional al curs 2016-2017 L'Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha unificat el procediment per ... [llegir +]
Formula Student compta, aquest estiu, amb cinc equips d’estudiants de la UPC que competeixen als circuits europeus L’ETSEIB Motorsport, format per estudiants de l’ETSEIB; l’UPC ecoRacing, de l’ESEIAAT; ... [llegir +]
Carpeta de la UPC pel curs 2016-2017 El període de matrícula de graus a la UPC es reobrirà el mes de setembre El 27 de juliol s'ha tancat el primer període de matrícula als graus de la Universitat ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)