Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > Els esportistes universitaris de la UPC reben un reconeixement

Els esportistes universitaris de la UPC reben un reconeixement

A l'acte de cloenda de la Competició Esportiva Universitària, els guanyadors i guanyadores de les competicions esportives del curs 2010-2011 han rebut un diploma de reconeixement. Es van aconseguir 12 medalles als Campionats d'Espanya Universitaris.

16/11/2011
El 15 de novembre va tenir lloc l’acte de cloenda de la Competició Esportiva Universitària 2011, amb la presència del rector de la Universitat, Antoni Giró, que va lliurar diplomes de reconeixement als guanyadors i guanyadores de diferents competicions esportives del curs 2010-2011, ja siguin internes de la UPC o bé disputades amb altres universitats.

El curs passat els representants de la UPC van obtenir uns excel·lents resultats en els Campionats de Catalunya i d’Espanya Universitaris i la Politècnica va esdevenir la segona universitat catalana amb més medallistes.

Així, entre els esportistes que van rebre el reconeixement hi havia els i les responsables de l’obtenció de 12 medalles ens els Campionats d’Espanya Universitaris, a les modalitats de natació, atletisme, esgrima, taekwondo i bàsquet.

D’una banda, Cristian Boada, Guillem Pou, Josep Manel Palou, Víctor Pla, Guillem Ros, Sergio Gala, Oriol Domènech, Alvaro Lete, Pol Rebenaque, Xavier Erencia i Bernat Arán, integrants de la selecció UPC de bàsquet masculí, es van proclamar Campions d’Espanya Universitaris.

També ha estat campiona d’Espanya la llançadora de javelina Èlia Pascual, que a més ha estat escollida “Millor esportista catalana universitària absoluta 2011”. La tercera medalla d’or l’ha obtingut el nedador Jordi Rosés, competint en els 400 metres lliures.

Les cinc medalles d’argent han correspost a la llançadora de javelina Niria Pascual, l’atleta Marc Orozco (en els 400 metres llisos), i als esportistes de taekwondo David Mesa (-54 kg) i Janira i Zaira Rivero, a les categories de -53 i -57 kg, respectivament.

També en taekwondo, Albert Bernal ha estat tercer en la categoria -87 kg. Igualment, han obtingut medalles de bronze als Campionats d’Espanya Universitaris la nedadora Beatriz de Uña, als 50 metres braça, i Clara Enciso i Gilliane Rodin, a la competició d’esgrima de les categories d’espasa i sabre femení, respectivament.

D’altra banda, també s’ha fet un reconeixement als clubs esportius de la Universitat, en què el Club d’Esports de la FME ha rebut el premi al Fair Play i el premi al major índex de participació en competició, mentre que el Club esportiu Enginyers ha rebut el premi als millors resultats.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La UPC i el SENAI signen un conveni de col·laboració científica i tecnològica La UPC i el Servei Nacional d’Aprenentatge Industrial de Brasil (SENAI) han signat un acord marc ... [llegir +]
Joan Gispets. Joan Gispets, elegit nou degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa El professor Joan Gispets ha estat elegit nou degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de ... [llegir +]
Simulació de la temperatura i la humitat de l'aire a les 15 hores del 27 d'agost del 2010 en un tall vertical sobre Barcelona (Collserola a l'esquerra, i el mar a la dreta) Investigadors de la UPC i la UB proposen una denominació científica per als fenòmens de pujada sobtada i breu de la temperatura Els investigadors Jordi Mazon i David Pino, de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Obriu l'enllaç en una finestra nova. Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech