Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > Els esportistes universitaris de la UPC reben un reconeixement

Els esportistes universitaris de la UPC reben un reconeixement

A l'acte de cloenda de la Competició Esportiva Universitària, els guanyadors i guanyadores de les competicions esportives del curs 2010-2011 han rebut un diploma de reconeixement. Es van aconseguir 12 medalles als Campionats d'Espanya Universitaris.

16/11/2011
El 15 de novembre va tenir lloc l’acte de cloenda de la Competició Esportiva Universitària 2011, amb la presència del rector de la Universitat, Antoni Giró, que va lliurar diplomes de reconeixement als guanyadors i guanyadores de diferents competicions esportives del curs 2010-2011, ja siguin internes de la UPC o bé disputades amb altres universitats.

El curs passat els representants de la UPC van obtenir uns excel·lents resultats en els Campionats de Catalunya i d’Espanya Universitaris i la Politècnica va esdevenir la segona universitat catalana amb més medallistes.

Així, entre els esportistes que van rebre el reconeixement hi havia els i les responsables de l’obtenció de 12 medalles ens els Campionats d’Espanya Universitaris, a les modalitats de natació, atletisme, esgrima, taekwondo i bàsquet.

D’una banda, Cristian Boada, Guillem Pou, Josep Manel Palou, Víctor Pla, Guillem Ros, Sergio Gala, Oriol Domènech, Alvaro Lete, Pol Rebenaque, Xavier Erencia i Bernat Arán, integrants de la selecció UPC de bàsquet masculí, es van proclamar Campions d’Espanya Universitaris.

També ha estat campiona d’Espanya la llançadora de javelina Èlia Pascual, que a més ha estat escollida “Millor esportista catalana universitària absoluta 2011”. La tercera medalla d’or l’ha obtingut el nedador Jordi Rosés, competint en els 400 metres lliures.

Les cinc medalles d’argent han correspost a la llançadora de javelina Niria Pascual, l’atleta Marc Orozco (en els 400 metres llisos), i als esportistes de taekwondo David Mesa (-54 kg) i Janira i Zaira Rivero, a les categories de -53 i -57 kg, respectivament.

També en taekwondo, Albert Bernal ha estat tercer en la categoria -87 kg. Igualment, han obtingut medalles de bronze als Campionats d’Espanya Universitaris la nedadora Beatriz de Uña, als 50 metres braça, i Clara Enciso i Gilliane Rodin, a la competició d’esgrima de les categories d’espasa i sabre femení, respectivament.

D’altra banda, també s’ha fet un reconeixement als clubs esportius de la Universitat, en què el Club d’Esports de la FME ha rebut el premi al Fair Play i el premi al major índex de participació en competició, mentre que el Club esportiu Enginyers ha rebut el premi als millors resultats.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El director del grup de recerca, Josep Lluis Larriba Pey L’'spin-off' de la UPC Sparsity, al capdavant de les pimes europees més innovadores en l’àmbit TIC Sparsity, una 'spin-off' creada per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), és la pime amb ... [llegir +]
Nou centre específic de recerca en Mecànica de Medis Continus i Computacional (MC2) El Consell de Govern de la UPC ha aprovat, en la sessió del 23 de juliol, la creació d’un nou ... [llegir +]
La UPC millora el seu posicionament en els darrers rànquings nacionals i internacionals La Universitat se situa entre les 500 millors universitats del món en el rànquing Leiden i es ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)