Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > La recerca de Romain Quidant rep un ajut del Consell Europeu de Recerca

L’investigador de l’ICFO és l’únic premiat a Espanya

La recerca de Romain Quidant rep un ajut del Consell Europeu de Recerca

L’investigador de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO) Romain Quidant és l’únic a Espanya que ha rebut una beca de prova de concepte atorgada pel Consell Europeu de Recerca (ERC).

25/10/2011
Aquests ajuts, de 150.000 euros, s’han atorgat a 33 investigadors i investigadores per finançar una prova de concepte, és a dir, acostar la seva recerca cap als primers estadis d’una innovació comercial.

Les beques impulsen projectes dirigits per investigadors i investigadores que ja han estat reconeguts per l’ERC, com ara Romain Quidant, que va rebre l’any passat una beca Starting Grant per desenvolupar la recerca “Noves tendències en nanoòptica plasmònica: de la nanoquímica a l’òptica quàntica”.

Romain Quidant lidera el grup de nanoòptica plasmònica a l’ICFO, un centre de recerca adscrit a la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
L'equip BarcelonaTech Èxit dels estudiants de la UPC a l'Olimpíada Internacional de Matemàtiques La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha obtingut molt bons resultats de participació en ... [llegir +]
La UPC, de nou entre les 500 millors universitats del món, segons el rànquing de Xangai 2015 La UPC s’ha mantingut, per segon any consecutiu, a la classificació general de l’Academic ... [llegir +]
S'organitza l’Internacional Summer School de l’Agència Espacial Europea El 31 d’agost s’ha inaugurat, al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, l’ESA/JRC ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)