Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > La recerca de Romain Quidant rep un ajut del Consell Europeu de Recerca

L’investigador de l’ICFO és l’únic premiat a Espanya

La recerca de Romain Quidant rep un ajut del Consell Europeu de Recerca

L’investigador de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO) Romain Quidant és l’únic a Espanya que ha rebut una beca de prova de concepte atorgada pel Consell Europeu de Recerca (ERC).

25/10/2011
Aquests ajuts, de 150.000 euros, s’han atorgat a 33 investigadors i investigadores per finançar una prova de concepte, és a dir, acostar la seva recerca cap als primers estadis d’una innovació comercial.

Les beques impulsen projectes dirigits per investigadors i investigadores que ja han estat reconeguts per l’ERC, com ara Romain Quidant, que va rebre l’any passat una beca Starting Grant per desenvolupar la recerca “Noves tendències en nanoòptica plasmònica: de la nanoquímica a l’òptica quàntica”.

Romain Quidant lidera el grup de nanoòptica plasmònica a l’ICFO, un centre de recerca adscrit a la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El BKC rep la màxima qualificació final en l’avaluació del Ministeri d’Educació El Barcelona Knowledge Campus (BKC) ha rebut la màxima qualificació en l'avaluació del Ministeri ... [llegir +]
El Consell de Govern s'ha reunit el 18 de desembre El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 18 de ... [llegir +]
El Claustre Universitari aprova la reestructuració dels departaments de la UPC El Claustre Universitari de la UPC, reunit en sessió ordinària el 16 de desembre, ha acordat ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)