Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > La recerca de Romain Quidant rep un ajut del Consell Europeu de Recerca

L’investigador de l’ICFO és l’únic premiat a Espanya

La recerca de Romain Quidant rep un ajut del Consell Europeu de Recerca

L’investigador de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO) Romain Quidant és l’únic a Espanya que ha rebut una beca de prova de concepte atorgada pel Consell Europeu de Recerca (ERC).

25/10/2011
Aquests ajuts, de 150.000 euros, s’han atorgat a 33 investigadors i investigadores per finançar una prova de concepte, és a dir, acostar la seva recerca cap als primers estadis d’una innovació comercial.

Les beques impulsen projectes dirigits per investigadors i investigadores que ja han estat reconeguts per l’ERC, com ara Romain Quidant, que va rebre l’any passat una beca Starting Grant per desenvolupar la recerca “Noves tendències en nanoòptica plasmònica: de la nanoquímica a l’òptica quàntica”.

Romain Quidant lidera el grup de nanoòptica plasmònica a l’ICFO, un centre de recerca adscrit a la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Els sis emprenedors, a la jornada Investor's Day Sis projectes empresarials de base tecnològica cerquen capital inversor La 6à edició de l'Investor’s Day ha reunit, el 23 de maig a la Universitat Politècnica de ... [llegir +]
El Consell de Govern s'ha reunit el 23 de maig, en sessió ordinària El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 23 de maig a ... [llegir +]
La UPC destaca en producció científica en Matemàtiques i Ciències de la Computació i en orientació internacional en els darrers rànquings La UPC es manté com a primera universitat europea en producció científica en el camp de les ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)