Esteu aquí: Inici > Més notícies > El rector ha presentat l'informe sobre política universitària i el programa d’actuació del 2017 al Claustre Universitari

S'ha pogut seguir la sessió en directe i en obert a través d'UPCtv

El rector de la UPC, Enric Fossas, ha presentat l’Informe sobre política universitària i el pla d’actuació per al 2017 en la reunió del Claustre Universitari, el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària, que ha tingut lloc el 7 de març, en sessió ordinària.

01/03/2017
La sessió del Claustre Universitari del 7 de març ha tingut lloc a l'Auditori de l’edifici Vèrtex (Eusebi Güell, 6, de Barcelona). La reunió s'ha emè en directe i en obert, a través d’UPCtv, i es durà a terme seguint l’ordre del dia aprovat pel Consell de Govern del 15 de desembre:
  1. Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió anterior del Claustre Universitari (20/12/2016)
  2. Informe del rector sobre política universitària i programa d’actuació
  3. Torn obert d’intervencions.
En el decurs de la sessió s'han presentat diverses mocions a l'Informe del rector sobre política universitària i programa d'actuació. Els informes, acords i documents definitius de la sessió es publicaran durant els dies següents a la reunió del Claustre Universitari al Butlletí UPC (BUPC).

Properes eleccions per renovar els membres claustrals
El Claustre Universitari és el màxim òrgan de representació i expressió de la comunitat universitària, format per 303 membres (nats i electius), que es renoven cada quatre anys. Entre d’altres funcions, el Claustre Universitari debat les línies generals d'actuació de la Universitat, controla l’actuació dels òrgans de govern, de direcció i de gestió, i impulsa l’activitat normativa d’altres òrgans de govern i representació.

L’1 de febrer s’ha iniciat el procés electoral per renovar aquests representants, que culminarà el proper 5 d’abril, amb la proclamació definitiva dels resultats electorals. Les votacions s’efectuaran, per primer cop, íntegrament per urna electrònica, entre les 10 h del 28 de març i les 9.59 h del 31 de març.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)