Esteu aquí: Inici > Més notícies > El Claustre Universitari debat, el 7 de març, l’informe del rector sobre política universitària i el programa d’actuació del 2017

Podeu seguir la sessió en directe i en obert a través d'UPCtv

El rector de la UPC, Enric Fossas, presentarà l’Informe sobre política universitària i el pla d’actuació per al 2017 en la propera reunió del Claustre Universitari, el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària, que tindrà lloc el 7 de març, a partir de les 10 h, en sessió ordinària.

17/02/2017
La sessió del Claustre Universitari del 7 de març tindrà lloc, a partir de les 10 h i fins les 14.30 h, com a màxim, a l'Auditori de l’edifici Vèrtex (Eusebi Güell, 6, de Barcelona). La reunió s’emetrà en directe i en obert, a través d’UPCtv, i es durà a terme seguint l’ordre del dia aprovat pel Consell de Govern del 15 de desembre:
  1. Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió anterior del Claustre Universitari (20/12/2016)
  2. Informe del rector sobre política universitària i programa d’actuació
  3. Torn obert d’intervencions.

Els informes, acords i documents informatius definitius de la sessió es publicaran durant els dies següents a la reunió del Claustre Universitari al Butlletí UPC (BUPC).

Sobre el Claustre Universitari
El Claustre Universitari és el màxim òrgan de representació i expressió de la comunitat universitària, format per 303 membres (nats i electius), que es renoven cada quatre anys. Entre d’altres funcions, el Claustre Universitari debat les línies generals d'actuació de la Universitat, controla l’actuació dels òrgans de govern, de direcció i de gestió, i impulsa l’activitat normativa d’altres òrgans de govern i representació.

L’1 de febrer s’ha iniciat el procés electoral per renovar aquests representants, que culminarà el proper 5 d’abril, amb la proclamació definitiva dels resultats electorals. Les votacions s’efectuaran, per primer cop, íntegrament per urna electrònica, entre les 10 h del 28 de març i les 9.59 h del 31 de març.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
L'Escola de Camins acull, els dies 7 i 8 de març, la conferència internacional ‘Tramvia-ciutat’ La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a través de l’Institut de Sostenibilitat i ... [llegir +]
Investigadors del CREB participen en la caracterització de patologies cardíaques de la malaltia Hutchinson-Gilford Investigadors del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) de la UPC han participat, amb ... [llegir +]
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i Núria Castell, directora de la FIB, en el moment d'entrega del Premi d'Honor. La FIB, guardonada amb el Premi d’Honor a la Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica La 22a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, que ha tingut lloc el 24 de febrer, ha ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)