Esteu aquí: Inici > Més notícies > El rector ha presentat l'informe sobre política universitària i el programa d’actuació del 2017 al Claustre Universitari

S'ha pogut seguir la sessió en directe i en obert a través d'UPCtv

El rector de la UPC, Enric Fossas, ha presentat l’Informe sobre política universitària i el pla d’actuació per al 2017 en la reunió del Claustre Universitari, el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària, que ha tingut lloc el 7 de març, en sessió ordinària.

01/03/2017
La sessió del Claustre Universitari del 7 de març ha tingut lloc a l'Auditori de l’edifici Vèrtex (Eusebi Güell, 6, de Barcelona). La reunió s'ha emè en directe i en obert, a través d’UPCtv, i es durà a terme seguint l’ordre del dia aprovat pel Consell de Govern del 15 de desembre:
  1. Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió anterior del Claustre Universitari (20/12/2016)
  2. Informe del rector sobre política universitària i programa d’actuació
  3. Torn obert d’intervencions.
En el decurs de la sessió s'han presentat diverses mocions a l'Informe del rector sobre política universitària i programa d'actuació. Els informes, acords i documents definitius de la sessió es publicaran durant els dies següents a la reunió del Claustre Universitari al Butlletí UPC (BUPC).

Properes eleccions per renovar els membres claustrals
El Claustre Universitari és el màxim òrgan de representació i expressió de la comunitat universitària, format per 303 membres (nats i electius), que es renoven cada quatre anys. Entre d’altres funcions, el Claustre Universitari debat les línies generals d'actuació de la Universitat, controla l’actuació dels òrgans de govern, de direcció i de gestió, i impulsa l’activitat normativa d’altres òrgans de govern i representació.

L’1 de febrer s’ha iniciat el procés electoral per renovar aquests representants, que culminarà el proper 5 d’abril, amb la proclamació definitiva dels resultats electorals. Les votacions s’efectuaran, per primer cop, íntegrament per urna electrònica, entre les 10 h del 28 de març i les 9.59 h del 31 de març.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El 22 de juny, lliurament dels premis a les millors idees de negoci del 7è Concurs Emprèn UPC YUZZ Dijous, 22 de juny, a partir de les 16 h, tindrà lloc, a la sala d’actes de la Facultat ... [llegir +]
Natalia Martín i Antonio Abdul Masih amb el sistema que han dissenyat per recuperar el moviment de la mà. Estudiants de l'ESEIAAT creen solucions per millorar la qualitat de vida de pacients d’Asepeyo amb discapacitats 15 estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de ... [llegir +]
Els representants polítics i acadèmics que van participar en l'acte Es constitueix el Pacte Nacional per a la Universitat La comunitat universitària —inclosa la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)—, els ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)