Esteu aquí: Inici > Més notícies > El rector ha presentat l'informe sobre política universitària i el programa d’actuació del 2017 al Claustre Universitari

S'ha pogut seguir la sessió en directe i en obert a través d'UPCtv

El rector de la UPC, Enric Fossas, ha presentat l’Informe sobre política universitària i el pla d’actuació per al 2017 en la reunió del Claustre Universitari, el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària, que ha tingut lloc el 7 de març, en sessió ordinària.

01/03/2017
La sessió del Claustre Universitari del 7 de març ha tingut lloc a l'Auditori de l’edifici Vèrtex (Eusebi Güell, 6, de Barcelona). La reunió s'ha emè en directe i en obert, a través d’UPCtv, i es durà a terme seguint l’ordre del dia aprovat pel Consell de Govern del 15 de desembre:
  1. Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió anterior del Claustre Universitari (20/12/2016)
  2. Informe del rector sobre política universitària i programa d’actuació
  3. Torn obert d’intervencions.
En el decurs de la sessió s'han presentat diverses mocions a l'Informe del rector sobre política universitària i programa d'actuació. Els informes, acords i documents definitius de la sessió es publicaran durant els dies següents a la reunió del Claustre Universitari al Butlletí UPC (BUPC).

Properes eleccions per renovar els membres claustrals
El Claustre Universitari és el màxim òrgan de representació i expressió de la comunitat universitària, format per 303 membres (nats i electius), que es renoven cada quatre anys. Entre d’altres funcions, el Claustre Universitari debat les línies generals d'actuació de la Universitat, controla l’actuació dels òrgans de govern, de direcció i de gestió, i impulsa l’activitat normativa d’altres òrgans de govern i representació.

L’1 de febrer s’ha iniciat el procés electoral per renovar aquests representants, que culminarà el proper 5 d’abril, amb la proclamació definitiva dels resultats electorals. Les votacions s’efectuaran, per primer cop, íntegrament per urna electrònica, entre les 10 h del 28 de març i les 9.59 h del 31 de març.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La professora i sotsdirectora de l'ETSAB Carolina Garcia i l'arquitecte Oriol Bohigas, davant l'exposició de la biblioteca del centre 'Oriol Bohigas. Portafoli' L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) ... [llegir +]
Cinc investigadors de la UPC, distingits ICREA Acadèmia 2016 Els professors i investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) Irene Arias, ... [llegir +]
Retrat de Kip S. Thorne. La UPC investirà doctor ‘honoris causa’ l’astrofísic nord-americà Kip S. Thorne La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) investirà, dijous, 25 de maig, doctor 'honoris ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)