Esteu aquí: Inici > Més notícies > Acords amb diverses universitats per a l’aprenentatge d’idiomes

Per facilitar l'accés a l'oferta de cursos i exàmens d'idiomes en condicions avantatjoses

Acords amb diverses universitats per a l’aprenentatge d’idiomes

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha signat acords amb diverses universitats –la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF) – per facilitar l’accés de la comunitat universitària a l’oferta de cursos i exàmens organitzats per les escoles d’idiomes d’aquestes universitats en condicions avantatjoses.

14/09/2017
A partir d’aquest curs 2017-2018, els estudiants, el PDI, el PAS i els alumni de la UPC podran accedir a l’oferta cursos i exàmens d’idiomes d’aquestes universitats amb les tarifes internes que ofereixen als seus membres. Aquestes tarifes són entre un 10% i un 33% inferiors als preus generals. Per tenir-hi dret, cal identificar-se com a membre de la UPC en el moment de fer la matrícula en l’escola d’idiomes triada.

L’oferta de cursos d’idiomes del conjunt de les universitats permet escollir fins a 18 llengües, impartides entre els diferents campus universitaris i el campus virtual de la UOC, amb una diversitat àmplia de localitzacions, nivells, grups i horaris. Els certificats de les universitats, emesos per la superació de cursos realitzats a les escoles d’idiomes pròpies, tenen valor acreditatiu a tots els efectes a la UPC i en el conjunt del sistema universitari.

Així mateix, l’acord permet accedir als exàmens d’acreditació organitzats per les universitats, tant als exàmens amb certificat propi, com a les proves interuniversitàries CLUC (Certificat de llengües de les universitats catalanes), igualment amb el preu intern adreçat als membres de cada universitat. Aquesta oferta d’exàmens inclou exàmens Cambridge, TOEFL, TOEIC i altres exàmens amb certificats reconeguts.

Tant els certificats de cursos com els d’exàmens d’idiomes de nivell B2 tenen validesa per acreditar la competència en tercera llengua en els graus i poden servir per al reconeixement de crèdits ECTS, d’acord amb les especificacions de la Normativa acadèmica.

Les persones que ja disposin de certificats d’idiomes de la UPC podran accedir al curs del nivell superior del marc europeu en qualsevol de les universitats per tal de continuar el seu itinerari formatiu. Si fa temps que es disposa del certificat o es desconeix el nivell que es té actualment, podran realitzar les proves de nivell que ofereixen les universitats abans d’inscriure’s als cursos.

Per fer qualsevol consulta o sol·licitar informació sobre l’oferta d’idiomes de la UPC, podeu posar-vos en contacte amb Servei de Llengües i Terminologia a través del web: www.upc.edu/idiomes

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)