Usted está aquí: Inicio > Más noticias > Acords amb diverses universitats per a l’aprenentatge d’idiomes

Per facilitar l'accés a l'oferta de cursos i exàmens d'idiomes en condicions avantatjoses

Acords amb diverses universitats per a l’aprenentatge d’idiomes

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha signat acords amb diverses universitats –la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF) – per facilitar l’accés de la comunitat universitària a l’oferta de cursos i exàmens organitzats per les escoles d’idiomes d’aquestes universitats en condicions avantatjoses.

14/09/2017
A partir d’aquest curs 2017-2018, els estudiants, el PDI, el PAS i els alumni de la UPC podran accedir a l’oferta cursos i exàmens d’idiomes d’aquestes universitats amb les tarifes internes que ofereixen als seus membres. Aquestes tarifes són entre un 10% i un 33% inferiors als preus generals. Per tenir-hi dret, cal identificar-se com a membre de la UPC en el moment de fer la matrícula en l’escola d’idiomes triada.

L’oferta de cursos d’idiomes del conjunt de les universitats permet escollir fins a 18 llengües, impartides entre els diferents campus universitaris i el campus virtual de la UOC, amb una diversitat àmplia de localitzacions, nivells, grups i horaris. Els certificats de les universitats, emesos per la superació de cursos realitzats a les escoles d’idiomes pròpies, tenen valor acreditatiu a tots els efectes a la UPC i en el conjunt del sistema universitari.

Així mateix, l’acord permet accedir als exàmens d’acreditació organitzats per les universitats, tant als exàmens amb certificat propi, com a les proves interuniversitàries CLUC (Certificat de llengües de les universitats catalanes), igualment amb el preu intern adreçat als membres de cada universitat. Aquesta oferta d’exàmens inclou exàmens Cambridge, TOEFL, TOEIC i altres exàmens amb certificats reconeguts.

Tant els certificats de cursos com els d’exàmens d’idiomes de nivell B2 tenen validesa per acreditar la competència en tercera llengua en els graus i poden servir per al reconeixement de crèdits ECTS, d’acord amb les especificacions de la Normativa acadèmica.

Les persones que ja disposin de certificats d’idiomes de la UPC podran accedir al curs del nivell superior del marc europeu en qualsevol de les universitats per tal de continuar el seu itinerari formatiu. Si fa temps que es disposa del certificat o es desconeix el nivell que es té actualment, podran realitzar les proves de nivell que ofereixen les universitats abans d’inscriure’s als cursos.

Per fer qualsevol consulta o sol·licitar informació sobre l’oferta d’idiomes de la UPC, podeu posar-vos en contacte amb Servei de Llengües i Terminologia a través del web: www.upc.edu/idiomes

Síguenos en Twitter Abrir el enlace en una nueva ventana
Es noticia
Llanta realizada con la impresora AM S5500P de Ricoh Ricoh España y el CIM de la UPC inauguran un centro puntero en tecnologías de impresión 3D Ricoh España, empresa líder en tecnología y transformación digital, y el CIM de la UPC ... [leer +]
Acuerdos con varias universidades para el aprendizaje de idiomas Acuerdos con varias universidades para el aprendizaje de idiomas La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha firmado acuerdos con varias universidades –la ... [leer +]
La UPC, primera politécnica en España en el QS Graduate Employability Rankings 2018 La Universidad Politécnica de Cataluña (UPC) se posiciona como la primera universidad ... [leer +]
Con la colaboración de:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Año de la Ciencia 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Abrir el enlace en una nueva ventana. Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech