Esteu aquí: Inici > Més notícies > Constituïda la nova Junta Directiva d’UPC Alumni

Formada per representats de la Universitat i de col·lectius, entitats i empreses vinculades

Constituïda la nova Junta Directiva d’UPC Alumni

El 15 de març s’ha constituït la nova Junta Directiva d’UPC Alumni, el servei adreçat a titulades i titulats de la UPC i del qual formen part persones professionals de diversos àmbits d’activitat, que interactuen entre elles així com amb altres col·lectius vinculats a la Universitat.

16/03/2017
La nova Junta Directiva d’UPC Alumni, òrgan col·legiat de direcció i coordinació d’aquest servei, està integrada per 20 membres (sis nats i 14 designats i nomenats pel rector) segons el reglament aprovat el desembre passat pel Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Els membres d’aquesta Junta Directiva, que s’ha reunit per primer cop el mateix dia 15 de març a l’edifici Til·lers de Barcelona, on s’ha constituït, són el rector, Enric Fossas; el president del Consell Social, Ramon Carbonell; el president d’UPC Alumni, Josep M. Vilà; la vicepresident d’UPC Alumni, M. Antònia de los Santos, així com dos membres del Consell de Direcció de la Universitat designats pel rector, que en aquest cas són la vicerectora de Relacions Internacionals, Lourdes Reig i la gerent, Olga Lanau.

Pel que fa als 14 membres designats, nomenats el mateix 15 de març, s’han ampliat a quatre els representants dels clubs d’UPC Alumni (agrupacions temàtiques o territorials que duen a terme activitats en àmbits d’interès comú), que són: Albert Herrero, de FIB Alumni; Jordi Castells, del CFIS; Pau Guarro, de l’ETSEIB i Mireia Hernan, del Club de Dones Politècniques.

També ha augmentat a quatre el nombre de representants dels màxims responsables dels centres docents de la Universitat. Hi formen part Ferran Marqués, director de l’ETSETB; M. Rosa Argelaguet, directora de l’EPSEM; Xavier Roca, de l’ESEIAAT i Pedro Díez, de l’ETSECCPB.

Pel que fa als representants d’entitats, empreses i institucions vinculades a la Universitat (sigui a través d'UPC Alumni o del Consell Empresarial de la UPC) han estat nomenats Manuel Cermerón, d’Agbar; Pilar Conesa, d’Anteverti; Eduard Fitó, de Semillas Fitó i José Alberto Carbonell, del Port de Barcelona.

Per part del Consell de l’Estudiantat, el representat és Sebastien Kanj, coordinador de Política Universitària, mentre que la secretària assignada és Maria Mercè Tàpies.

Algunes funcions d'aquesta nova Junta Directiva són, entre d’altres, elaborar el Pla estratègic d’UPC Alumni, aprovar la creació i dissolució dels clubs, aprovar les quotes anuals per presentar-les als òrgans de govern de la Universitat que corresponguin, aprovar la memòria anual d’activitats, impulsar iniciatives per aconseguir donacions, subvencions i ajuts a la Universitat, i també difondre el coneixement, la imatge, el prestigi i els valors de la UPC.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
L’arquitecta Carme Pigem inaugurarà, el 22 de setembre, el curs acadèmic 2017-2018 de la UPC El 22 de setembre tindrà lloc l’acte d’inauguració oficial del curs 2017-2018 de la ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)