Esteu aquí: Inici > Més notícies > El Consell de Govern s'ha reunit el 30 de març en sessió ordinària

El Consell de Govern s'ha reunit el 30 de març en sessió ordinària

El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit dijous, 30 de març, a la Sala de Juntes del Rectorat, a Barcelona. La sessió, de caràcter ordinari, s'ha pogut seguir en directe, prèvia identificació, a través d'UPCtv.

30/03/2017
Al web institucional es pot consultar l’ordre del dia (en format pdf) de la sessió del Consell de Govern, que ha tingut lloc el 30 de març, a la Sala de Juntes del Rectorat de la Universitat.

La reunió 'ha emès en directe a través d’UPCtv, a l’adreça https://tv.upc.edu/continguts/consell-de-govern/. Per accedir-hi, cal identificar-se prèviament amb el nom d'usuari i contrasenya de la intranet de la UPC.

Els acords i els documents informatius de la sessió es publicaran, durant els dies posteriors, al Butlletí UPC (BUPC).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Comunicat de condemna de la UPC a l'atemptat de Barcelona [llegir +]
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)