Esteu aquí: Inici > Més notícies > El Consell de Govern s'ha reunit el 30 de març en sessió ordinària

El Consell de Govern s'ha reunit el 30 de març en sessió ordinària

El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit dijous, 30 de març, a la Sala de Juntes del Rectorat, a Barcelona. La sessió, de caràcter ordinari, s'ha pogut seguir en directe, prèvia identificació, a través d'UPCtv.

30/03/2017
Al web institucional es pot consultar l’ordre del dia (en format pdf) de la sessió del Consell de Govern, que ha tingut lloc el 30 de març, a la Sala de Juntes del Rectorat de la Universitat.

La reunió 'ha emès en directe a través d’UPCtv, a l’adreça https://tv.upc.edu/continguts/consell-de-govern/. Per accedir-hi, cal identificar-se prèviament amb el nom d'usuari i contrasenya de la intranet de la UPC.

Els acords i els documents informatius de la sessió es publicaran, durant els dies posteriors, al Butlletí UPC (BUPC).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Cinc investigadors de la UPC, distingits ICREA Acadèmia 2016 Els professors i investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) Irene Arias, ... [llegir +]
Retrat de Kip S. Thorne. La UPC investirà doctor ‘honoris causa’ l’astrofísic nord-americà Kip S. Thorne La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) investirà, dijous, 25 de maig, doctor 'honoris ... [llegir +]
Santiago Ordàs, el degà sortint, i Agustí Martín, el nou degà de l'FNB Agustí Martín, elegit degà de l’FNB El professor Agustí Martín ha estat elegit degà de la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB), ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)