Esteu aquí: Inici > Més notícies > El Consell Social convoca els premis que distingeixen l’excel·lència en la recerca i la qualitat docent

Les presentacions de les candidatures i el lliurament de la documentació es fa, per primer cop, a través d’Internet

El Consell Social ha convocat el Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica, que reconeix un treball de recerca en el camp de la tecnologia desenvolupat a Espanya, així com els premis UPC a la Qualitat en la Docència Universitària i a la Valorització de la Recerca, adreçats al professorat i als grups de recerca de la Universitat, respectivament.

24/01/2012
El Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC) ha convocat el 8è Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica, dotat amb 30.000 euros aportats per Gas Natural Fenosa, i que té com a finalitat incentivar l'excel·lència investigadora. El guardó reconeix la qualitat d'un treball de recerca, en l’àmbit tecnològic, dut a terme per grups o personal investigador durant els darrers tres anys a Espanya.

Aquest premi biennal va ser convocat per primera vegada l'any 2000 pel Consell Social de la UPC, en homenatge a la figura de l'empresari Pere Duran Farell, el primer president d'aquest òrgan de participació de la societat a la Universitat i president del Grup Gas Natural. El període de presentació de candidatures està obert fins al 30 de març.

D’altra banda, el dia 9 de març finalitza el termini establert per presentar projectes de recerca del Premi UPC de Valorització de la Recerca, convocat cada dos anys pel Consell Social i que arriba a la novena edició amb tres modalitats: Premi al millor projecte de transferència de tecnologia dels grups de recerca de la UPC, el Premi a la millor patent per la seva aplicació del mercat i el Premi a la millor empresa de base tecnològica o spin-off, amb una dotació de 4.000 euros cadascuna. Els projectes els poden presentar els equips formats per personal docent investigador operatius en el marc de les unitats bàsiques de la UPC.

Reconeixement a la docència
En l’àmbit docent, el Consell Social ha convocat el 15è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària, que reconeix una activitat rellevant o iniciatives que hagin contribuït a la renovació i la millora de la funció docent. El premi té una periodicitat anual i dues modalitats: el premi a la Trajectòria docent, d’una banda, i el premi a la Iniciativa docent, de l’altra, ambdues dotades amb 6.000 euros i adreçades el personal docent i investigador de la UPC o a equips docents adscrits a unitats bàsiques de la Universitat. El termini per presentar propostes és el dia 9 de març.

En tots els guardons, les presentacions de candidatures i el lliurament de la documentació es fa, per primer cop, a través d’Internet, a la pàgina dels Premis del Consell Social de la UPC.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
D’esquerra a dreta membres de la taula: Sandra Bestraten, professora de l’ETSAB; Daniel Guasch, director de la Càtedra d’accessibilitat de la UPC; Jordi Martí, regidor del districte de Sants-Montjuïc; Ramon Lamiel, gerent de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, i Jordi Bailach, director Comerç i Consum de l’Ajuntament de Barcelona. El comerç de Sants podrà aplicar les millores d’accessibilitat proposades per estudiantat de l’ETSAB El 16 d’abril s’han presentat, a la Sala de Plens de la Seu del Districte de Sants-Montjuïc de ... [llegir +]
Imatge del concurs de tuits per Sant Jordi Torna el concurs de tuits per Sant Jordi Els dies 22, 23 i 24 d'abril, per celebrar Sant Jordi la Universitat Politècnica de Catalunya ... [llegir +]
Pau Fonseca i Antoni Fonseca, investigadors de l'InLab FIB, fent servir el programari que han desenvolupat. Algorismes per a l'arquitectura sostenible Investigadors de l'InLab FIB de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) creen un 'software' ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)