Esteu aquí: Inici > Més notícies > Es renova l’acord amb la Fundació RESA per finançar el Premi UPC als millors treballs de batxillerat i de cicles formatius

El conveni, amb una vigència de quatre anys, s’ha signat el 26 de maig al Rectorat

El 26 de maig, la UPC i la Fundació RESA Campus han signat un conveni de col·laboració per donar suport a l’organització del Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciència i Tecnologia per a treballs de recerca de batxillerat i projectes de cicles formatius de grau superior.

29/05/2017
El rector de la Universitat, Enric Fossas, i el president de la Fundació RESA Campus, Francisco Guarner, han signat un conveni de col·laboració per donar suport a l’organització del Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciències i Tecnologia. El Premi té com a objectiu premiar els millors treballs de recerca de batxillerat i projectes de cicles formatius de grau superior realitzats per alumnat de secundària de Catalunya en les àrees d'expertesa i coneixement de la Universitat, i que incorporen criteris de sostenibilitat en la seva concepció i desenvolupament. El Premi també vol ser un reconeixement per part de la Universitat a la recerca que es fa des de les aules de secundària.

Amb la signatura d’aquest acord de col·laboració, la Fundació RESA Campus aportarà un total de 5.000 euros anuals, durant quatre anys, per a l’organització d’un premi que enguany arriba a la seva 18ena edició i que l’any passat va comptar amb la participació de 154 treballs de 190 alumnes, tant de batxillerat com de cicles formatius, procedents d’un total de 123 centres educatius d’arreu de Catalunya.

El premis al millor treball de batxillerat i al millor projecte de cicles formatius estan dotats amb una tauleta i una beca de gratuïtat de tots els crèdits matriculats per primera vegada durant el primer any d’estudis a la UPC. La Fundació oferirà, a més, una estada d’un cap de setmana, per als mesos de juliol o agost, a un dels estudiants participants en el Premi. L’estada inclourà l’allotjament de l’estudiant i de dos acompanyats en una de les residències amb conveni amb la UPC ubicades a la ciutat de Barcelona.

La Fundació RESA Campus, vinculada a l’empresa de residències universitàries RESA, té com a objectiu promoure accions, programes, projectes educatius i ajudes que facilitin la integració social i cultural i la formació i inserció laboral. Amb la signatura d’aquest acord, que és ampliable a quatre anys més, la Fundació passa a ser el col·laborador principal del Premi. A l’acte de signatura del conveni també hi ha assistit el vicerrector d’Ordenació Acadèmica de la UPC, Xavier Cañavate.

Avantatges per al PDI i PAS a les residències RESA

RESA Residencies ofereix una oferta especial per als col·lectius PDI i PAS de la Universitat: un 15 % de descompte a qualsevol de les seves residències. Només cal introduir el codi ASPDI15 en el camp ‘codi promocional' o 'comentaris' en el moment de realitzar la reserva.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)