Esteu aquí: Inici > Més notícies > L’arquitecta Carme Pigem inaugurarà, el 22 de setembre, el curs acadèmic 2017-2018 de la UPC

El 22 de setembre tindrà lloc l’acte d’inauguració oficial del curs 2017-2018 de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Enguany, la lliçó inaugural anirà a càrrec de l’arquitecta Carme Pigem. Titulada per l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV) i professora associada d’aquesta escola i de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB), Pigem és una de les sòcies fundadores d’RCR Arquitectes, estudi reconegut amb el Premi Pritzker 2017.

28/07/2017
L’arquitecta Carme Pigem pronunciarà, el 22 de setembre, la lliçó inaugural del curs acadèmic 2017-2018 a la UPC i que portarà per títol ‘30 anys després’. L'acte tindrà lloc a partir les 11.30 hores, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex (plaça Eusebi Güell, 6. Barcelona).

l’arquitecta carme pigem inaugurarà el curs acadèmic 2017-2018 de la upc
Titulada per l’ETSAV, Pigem ha estat professora associada de l’ETSAB i l’ETSAV, i és sòcia fundadora d’RCR Arquitectes, juntament amb Rafael Aranda i Ramon Vilalta, arquitectes i alumni també de l’ETSAV i professors visitants de l’ETSAB. El seu estudi d’arquitectura ha estat reconegut amb el Premi Pritzker 2017, el guardó internacional més prestigiós en aquest àmbit, considerat el Nobel d’Arquitectura.

A més de la lliçó inaugural, en el decurs de l’acte d’inauguració tindrà lloc, com cada any, el reconeixement als premiats de la comunitat UPC i el lliurament de diversos guardons que atorguen el Consell Social i la Universitat.

L’acte es podrà seguir en directe a través del canal UPCtv i del perfil institucional de la Universitat a Twitter (@la_UPC) amb el hashtag #inauguraciocursUPC.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Comunicat de condemna de la UPC a l'atemptat de Barcelona [llegir +]
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)