Esteu aquí: Inici > Més notícies > L’investigador Eduardo Alonso ofereix la 57a Rankine Lecture a Londres

L’investigador Eduardo Alonso ofereix la 57a Rankine Lecture a Londres

El professor Eduardo Alonso, de l’Escola de Camins de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha ofert, el 15 de març, la 57a Rankine Lecture, un esdeveniment anual que se celebra des del 1961 a l’Imperial College of London. En la seva lliçó, titulada 'Triggering and Motion of Landslides', Alonso ha tractat conceptes i tècniques de modelació que aborden la problemàtica dels esllavissaments.

20/03/2017
La Rankine Lecture és una prestigiosa conferència anual sobre geotècnica organitzada per la British Geotechnical Association que se celebra en memòria del professor WJM Rankine, el qual va fer la primera contribució a la mecànica del sòl. El fet d’haver participat en aquest reconegut esdeveniment, que ha aplegat un miler de persones, ha estat una oportunitat per donar a conèixer internacionalment la recerca que s’està fent a la UPC en l’àmbit de la geotècnia.

Eduardo Alonso forma part del Departament d’Enginyeria Civil de la Universitat i és professor de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB). Com a investigador desenvolupa la seva activitat de recerca en el grup de recerca Mecànica dels Sòls i de les Roques (MSR).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Els quatre rectors de les universitats politècniques públiques, integrades en l'aliança UP4 Les politèniques d'UP4 impulsen fórmules conjuntes per fer front a la possible manca d'enginyers El rector de la Universitat Politècnica de Cartagena (UPCT), Alejandro Díaz, ha subratllat la ... [llegir +]
La UPC, primera a Espanya al Ranking Web of Repositories La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), amb el repositori UPCommons, és la primera ... [llegir +]
Un total de 5.103 estudiants sol·liciten plaça a la UPC en primera preferència per al curs 2017-2018 Un total de 5.103 estudiants han sol·licitat plaça en primera preferència per cursar un grau a ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)