You are here: Home > More news > L’investigador Eduardo Alonso ofereix la 57a Rankine Lecture a Londres

New

L’investigador Eduardo Alonso ofereix la 57a Rankine Lecture a Londres

El professor Eduardo Alonso, de l’Escola de Camins de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha ofert, el 15 de març, la 57a Rankine Lecture, un esdeveniment anual que se celebra des del 1961 a l’Imperial College of London. En la seva lliçó, titulada 'Triggering and Motion of Landslides', Alonso ha tractat conceptes i tècniques de modelació que aborden la problemàtica dels esllavissaments.

20/03/2017
La Rankine Lecture és una prestigiosa conferència anual sobre geotècnica organitzada per la British Geotechnical Association que se celebra en memòria del professor WJM Rankine, el qual va fer la primera contribució a la mecànica del sòl. El fet d’haver participat en aquest reconegut esdeveniment, que ha aplegat un miler de persones, ha estat una oportunitat per donar a conèixer internacionalment la recerca que s’està fent a la UPC en l’àmbit de la geotècnia.

Eduardo Alonso forma part del Departament d’Enginyeria Civil de la Universitat i és professor de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB). Com a investigador desenvolupa la seva activitat de recerca en el grup de recerca Mecànica dels Sòls i de les Roques (MSR).

Follow us on Twitter Open link in new window
Latest news
From left to right: Ramón Garcia, Adam Teixidó, Guillem Megías, Gerard Pascual and Roger Bahí. UPC students hunt muons in stratosphere to test theory of relativity Within the framework of the European REXUS/BEXUS programme, a group of five students from the ... [read +]
UPC maintains position among world’s best 150 universities under 50 according to THE ranking The Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) has maintained its position in the 101-150 range of ... [read +]
Un nou sistema estadístic mostra que en només cinc dies es pot recollir gairebé tota la informació obtinguda a l’any sobre l’evolució de pacients amb ictus tractats amb trombectomia Un equip d'investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha contribuït, ... [read +]
In collaboration with:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Science Year 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)