You are here: Home > More news > L’investigador Eduardo Alonso ofereix la 57a Rankine Lecture a Londres

New

L’investigador Eduardo Alonso ofereix la 57a Rankine Lecture a Londres

El professor Eduardo Alonso, de l’Escola de Camins de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha ofert, el 15 de març, la 57a Rankine Lecture, un esdeveniment anual que se celebra des del 1961 a l’Imperial College of London. En la seva lliçó, titulada 'Triggering and Motion of Landslides', Alonso ha tractat conceptes i tècniques de modelació que aborden la problemàtica dels esllavissaments.

20/03/2017
La Rankine Lecture és una prestigiosa conferència anual sobre geotècnica organitzada per la British Geotechnical Association que se celebra en memòria del professor WJM Rankine, el qual va fer la primera contribució a la mecànica del sòl. El fet d’haver participat en aquest reconegut esdeveniment, que ha aplegat un miler de persones, ha estat una oportunitat per donar a conèixer internacionalment la recerca que s’està fent a la UPC en l’àmbit de la geotècnia.

Eduardo Alonso forma part del Departament d’Enginyeria Civil de la Universitat i és professor de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB). Com a investigador desenvolupa la seva activitat de recerca en el grup de recerca Mecànica dels Sòls i de les Roques (MSR).

Follow us on Twitter Open link in new window
Latest news
From left to right: researchers Eduard Alarcón, Sergi Abadal—holding a tablet in his hands showing the logo of the project and a simulation that is being worked on—and Albert Cabellos Scientists from the UPC investigate reconfigurable and programmable metamaterials Creating materials with programmable electromagnetic properties, called software-defined ... [read +]
MareNostrum 4 MareNostrum 4 begins operation MareNostrum provides 11.1 petaflops of processing power for scientific research [read +]
UPC rises 46 places in QS World University Rankings 2018 The Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) has risen 46 positions and once again ranks amongst ... [read +]
In collaboration with:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Science Year 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)