You are here: Home > More news > L’investigador Eduardo Alonso ofereix la 57a Rankine Lecture a Londres

New

L’investigador Eduardo Alonso ofereix la 57a Rankine Lecture a Londres

El professor Eduardo Alonso, de l’Escola de Camins de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha ofert, el 15 de març, la 57a Rankine Lecture, un esdeveniment anual que se celebra des del 1961 a l’Imperial College of London. En la seva lliçó, titulada 'Triggering and Motion of Landslides', Alonso ha tractat conceptes i tècniques de modelació que aborden la problemàtica dels esllavissaments.

20/03/2017
La Rankine Lecture és una prestigiosa conferència anual sobre geotècnica organitzada per la British Geotechnical Association que se celebra en memòria del professor WJM Rankine, el qual va fer la primera contribució a la mecànica del sòl. El fet d’haver participat en aquest reconegut esdeveniment, que ha aplegat un miler de persones, ha estat una oportunitat per donar a conèixer internacionalment la recerca que s’està fent a la UPC en l’àmbit de la geotècnia.

Eduardo Alonso forma part del Departament d’Enginyeria Civil de la Universitat i és professor de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB). Com a investigador desenvolupa la seva activitat de recerca en el grup de recerca Mecànica dels Sòls i de les Roques (MSR).

Follow us on Twitter Open link in new window
Latest news
The American astrophysicist Kip S. Thorne The UPC will award an honorary doctoral degree to the American astrophysicist Kip S. Thorne On Thursday 25 May of this year, the Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) will award an ... [read +]
Oriol Bohigas Library presented at the UPC’s Barcelona School of Architecture On 28 April, the Barcelona School of Architecture (ETSAB) of the Universitat Politècnica de ... [read +]
Photo that shows how the ultrasound technology is applied to coat textiles with antimicrobial nanoparticles. Leadership of a European project aimed at using ultrasound to produce antimicrobial textiles and devices on an industrial scale Researcher and professor Tzanko Tzanov, who works on the Terrassa Campus of the Universitat ... [read +]
In collaboration with:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Science Year 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)