You are here: Home > More news > L’investigador Eduardo Alonso ofereix la 57a Rankine Lecture a Londres

New

L’investigador Eduardo Alonso ofereix la 57a Rankine Lecture a Londres

El professor Eduardo Alonso, de l’Escola de Camins de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha ofert, el 15 de març, la 57a Rankine Lecture, un esdeveniment anual que se celebra des del 1961 a l’Imperial College of London. En la seva lliçó, titulada 'Triggering and Motion of Landslides', Alonso ha tractat conceptes i tècniques de modelació que aborden la problemàtica dels esllavissaments.

20/03/2017
La Rankine Lecture és una prestigiosa conferència anual sobre geotècnica organitzada per la British Geotechnical Association que se celebra en memòria del professor WJM Rankine, el qual va fer la primera contribució a la mecànica del sòl. El fet d’haver participat en aquest reconegut esdeveniment, que ha aplegat un miler de persones, ha estat una oportunitat per donar a conèixer internacionalment la recerca que s’està fent a la UPC en l’àmbit de la geotècnia.

Eduardo Alonso forma part del Departament d’Enginyeria Civil de la Universitat i és professor de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB). Com a investigador desenvolupa la seva activitat de recerca en el grup de recerca Mecànica dels Sòls i de les Roques (MSR).

Follow us on Twitter Open link in new window
Latest news
Image of the device designed to rehabilitate the pelvic floor from mobile games and remote control. A device with mobile games and remote medical monitoring for at-home pelvic floor rehabilitation As part of the European WOMEN-UP project, in September the Universitat Politècnica de Catalunya ... [read +]
UPC among world’s thirty best universities in Architecture and top forty in Civil and Structural Engineering The Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ranks among the best thirty universities in the ... [read +]
Students participants in the UPC Space Programme at the Terrassa School of Industrial, Aerospace and Audiovisual Engineering (ESEIAAT), UPC students launch balloon into stratosphere with drawings made by children at Sant Joan de Déu Hospital On Saturday, 4 March at 11 a.m. local time, a team of 20 students of the Universitat Politècnica ... [read +]
In collaboration with:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Science Year 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)