Usted está aquí: Inicio > Más noticias > L’investigador Eduardo Alonso ofereix la 57a Rankine Lecture a Londres

L’investigador Eduardo Alonso ofereix la 57a Rankine Lecture a Londres

El professor Eduardo Alonso, de l’Escola de Camins de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha ofert, el 15 de març, la 57a Rankine Lecture, un esdeveniment anual que se celebra des del 1961 a l’Imperial College of London. En la seva lliçó, titulada 'Triggering and Motion of Landslides', Alonso ha tractat conceptes i tècniques de modelació que aborden la problemàtica dels esllavissaments.

20/03/2017
La Rankine Lecture és una prestigiosa conferència anual sobre geotècnica organitzada per la British Geotechnical Association que se celebra en memòria del professor WJM Rankine, el qual va fer la primera contribució a la mecànica del sòl. El fet d’haver participat en aquest reconegut esdeveniment, que ha aplegat un miler de persones, ha estat una oportunitat per donar a conèixer internacionalment la recerca que s’està fent a la UPC en l’àmbit de la geotècnia.

Eduardo Alonso forma part del Departament d’Enginyeria Civil de la Universitat i és professor de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB). Com a investigador desenvolupa la seva activitat de recerca en el grup de recerca Mecànica dels Sòls i de les Roques (MSR).

Síguenos en Twitter Abrir el enlace en una nueva ventana
Es noticia
De izquierda a derecha: Ferran Martin Ciurana, Lorena Bianchet, Dr. Rob Sewell, Prof. Morgan W. Mitchell y Dr. Giorgio Colangelo. Investigadores del ICFO consiguen eludir el principio de incertidumbre de Heisenberg Un grupo de investigadores del Instituto de Ciencias Fotónicas (ICFO), instituto de investigación ... [leer +]
El rector de la UPC, Enric Fossas, y Juan Manuel Cendoya, vicepresidente de Santander España, han renovado el convenio de colaboración. La UPC y Banco Santander siguen apoyando el emprendimiento, la internacionalización y la investigación a Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) y Banco Santander han firmado, el 23 de marzo, un ... [leer +]
Imagen de la entrega del Premio Nacional de Investigación al director del ICFO, Lluís Torner. Lluís Torner, Samuel Sánchez y el Cetaqua reciben los Premios Nacionales de Investigación de Cataluña El Gobierno catalán y la Fundación Catalana para la Investigación y la Innovación (FCRI) han ... [leer +]
Con la colaboración de:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Año de la Ciencia 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Abrir el enlace en una nueva ventana. Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech