Esteu aquí: Inici > Més notícies > La BCN3D Sigma, creada per la Fundació CIM,una de les millors impressores del món a la guia 3D Hubs 2017

La BCN3D Sigma, creada per la Fundació CIM de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha estat reconeguda com una de les tres millors impressores d’arreu del món, segons la plataforma digital 3D Hubs. Aquesta plataforma fa una catalogació de les impressores 3D que ofereixen el seu servei en aquest portal de renom mundial.

22/12/2016
La BCN3D Sigma ha estat declarada com una de les tres millors impressores del món a la Guia 2017 de la plataforma digital 3D Hubs. Un dels principals trets que la caracteritza i la fa atractiva al mercat és el seu sistema de doble extrusor independent (IDEX), que la capacita per portar a terme impressions amb dos materials o colors, reduint enormement les limitacions tant de les seves capacitats com les de la mateixa tecnologia FFF (Fused Filament Fabrication).

La plataforma digital 3D Hubs fa una catalogació de les impressores 3D que ofereixen el seu servei en aquest portal de renom mundial, segons les valoracions dels propietaris d’impressores 3D que participen al portal. En aquest cas, s’han revisat 8.624 crítiques i comentaris de més de 500 impressores de les mateixes característiques.

La BCN3D Sigma va ser creada en el marc del projecte BCN3D Technologies de la Fundació CIM, que té com a objectiu el desenvolupament d’impressores 3D Open Source. Actualment, la impressora està instal·lada a alguns campus i departaments de la UPC.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge del cartell del 'Girls ICT Day' a la UPC. El 27 d’abril torna la jornada 'Girls in ICT Day' per promoure l'interès per les TIC entre les noies La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se suma, un cop més, al 'Girls in ICT Day', una ... [llegir +]
Targetó de l'acte de nomenament de la Biblioteca Oriol Bohigas, amb una foto de l'arquitecta amb part del llegat bibliogràfic L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, a les 12 hores, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de ... [llegir +]
Imatge que mostra com s’aplica la tecnologia d’ultrasons per recobrir teixits amb nanopartícules antimicrobianes. La UPC lidera un projecte europeu per fabricar, amb ultrasons i a escala industrial, teixits i dispositius antimicrobians L’investigador i professor Tzanko Tzanov, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)