Esteu aquí: Inici > Més notícies > La BCN3D Sigma, creada per la Fundació CIM,una de les millors impressores del món a la guia 3D Hubs 2017

La BCN3D Sigma, creada per la Fundació CIM de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha estat reconeguda com una de les tres millors impressores d’arreu del món, segons la plataforma digital 3D Hubs. Aquesta plataforma fa una catalogació de les impressores 3D que ofereixen el seu servei en aquest portal de renom mundial.

22/12/2016
La BCN3D Sigma ha estat declarada com una de les tres millors impressores del món a la Guia 2017 de la plataforma digital 3D Hubs. Un dels principals trets que la caracteritza i la fa atractiva al mercat és el seu sistema de doble extrusor independent (IDEX), que la capacita per portar a terme impressions amb dos materials o colors, reduint enormement les limitacions tant de les seves capacitats com les de la mateixa tecnologia FFF (Fused Filament Fabrication).

La plataforma digital 3D Hubs fa una catalogació de les impressores 3D que ofereixen el seu servei en aquest portal de renom mundial, segons les valoracions dels propietaris d’impressores 3D que participen al portal. En aquest cas, s’han revisat 8.624 crítiques i comentaris de més de 500 impressores de les mateixes característiques.

La BCN3D Sigma va ser creada en el marc del projecte BCN3D Technologies de la Fundació CIM, que té com a objectiu el desenvolupament d’impressores 3D Open Source. Actualment, la impressora està instal·lada a alguns campus i departaments de la UPC.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Logotip del Shangai Ranking's Global Ranking of Academic Subjects 2017 Entre les primeres universitats del món en Tecnologia i Ciències Instrumentals, Enginyeria de Telecomunicacions, Teledetecció, Ciències de la Computació i Recursos Hídrics La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es classifica en un total de 18 disciplines de la ... [llegir +]
Imatge del MareNostrum 4 El MareNostrum 4 entra en producció El superordinador MareNostrum 4, del Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de ... [llegir +]
Acte de presentació dels premis als millors estudiants de batxillerat i cicles formatius que estuiïn el grau en Enginyeria de Mines Premis als millors estudiants de secundària que cursaran el grau en Enginyeria Minera Reconèixer els millors expedients d’estudiants de secundària que iniciïn els seus estudis en ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)