Esteu aquí: Inici > Més notícies > La FIB acull una masterclass per fomentar la integració laboral dels joves titulats

Divendres, 30 de març, de 9 a 13h a l’Auditori de l’edifici Vèrtex (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona)

L’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona) acull una masterclass sobre com afrontar una entrevista de feina, fer un currículum i millorar les expectatives laborals, que han organitzat l’emissora de ràdio RAC1 i la Consultoria Soldevila, amb el suport de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), de la UPC.

29/03/2012
La lliçó serà impartida pel consultor i formador d’habilitats directives Lluís Soldevila, titulat per la FIB, que impartirà la masterclass aplicant tècniques de consultoria a l’àmbit personal.

Aquesta masterclass és una iniciativa del programa radiofònic El món a RAC1 i la Consultoria Soldevila, amb la col·laboració i el suport de la UPC que cedeix les seves instal·lacions. La sessió té l’objectiu de donar als joves titulats eines per facilitar la seva integració laboral.

La lliçó és oberta a tothom que hi vulgui participar fins a l’esgotament de places. Per inscriure-s’hi és necessari enviar un SMS al 25588 amb la paraula clau CLASSE_i el vostre nom i cognom.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge del cartell del 'Girls ICT Day' a la UPC. El 27 d’abril torna la jornada 'Girls in ICT Day' per promoure l'interès per les TIC entre les noies La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se suma, un cop més, al 'Girls in ICT Day', una ... [llegir +]
Targetó de l'acte de nomenament de la Biblioteca Oriol Bohigas, amb una foto de l'arquitecta amb part del llegat bibliogràfic L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, a les 12 hores, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de ... [llegir +]
Imatge que mostra com s’aplica la tecnologia d’ultrasons per recobrir teixits amb nanopartícules antimicrobianes. La UPC lidera un projecte europeu per fabricar, amb ultrasons i a escala industrial, teixits i dispositius antimicrobians L’investigador i professor Tzanko Tzanov, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)