Esteu aquí: Inici > Més notícies > La FIB acull una masterclass per fomentar la integració laboral dels joves titulats

Divendres, 30 de març, de 9 a 13h a l’Auditori de l’edifici Vèrtex (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona)

L’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona) acull una masterclass sobre com afrontar una entrevista de feina, fer un currículum i millorar les expectatives laborals, que han organitzat l’emissora de ràdio RAC1 i la Consultoria Soldevila, amb el suport de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), de la UPC.

29/03/2012
La lliçó serà impartida pel consultor i formador d’habilitats directives Lluís Soldevila, titulat per la FIB, que impartirà la masterclass aplicant tècniques de consultoria a l’àmbit personal.

Aquesta masterclass és una iniciativa del programa radiofònic El món a RAC1 i la Consultoria Soldevila, amb la col·laboració i el suport de la UPC que cedeix les seves instal·lacions. La sessió té l’objectiu de donar als joves titulats eines per facilitar la seva integració laboral.

La lliçó és oberta a tothom que hi vulgui participar fins a l’esgotament de places. Per inscriure-s’hi és necessari enviar un SMS al 25588 amb la paraula clau CLASSE_i el vostre nom i cognom.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El BKC rep la màxima qualificació final en l’avaluació del Ministeri d’Educació El Barcelona Knowledge Campus (BKC) ha rebut la màxima qualificació en l'avaluació del Ministeri ... [llegir +]
El Consell de Govern s'ha reunit el 18 de desembre El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 18 de ... [llegir +]
El Claustre Universitari aprova la reestructuració dels departaments de la UPC El Claustre Universitari de la UPC, reunit en sessió ordinària el 16 de desembre, ha acordat ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)