Esteu aquí: Inici > Més notícies > La FIB acull una masterclass per fomentar la integració laboral dels joves titulats

Divendres, 30 de març, de 9 a 13h a l’Auditori de l’edifici Vèrtex (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona)

L’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona) acull una masterclass sobre com afrontar una entrevista de feina, fer un currículum i millorar les expectatives laborals, que han organitzat l’emissora de ràdio RAC1 i la Consultoria Soldevila, amb el suport de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), de la UPC.

29/03/2012
La lliçó serà impartida pel consultor i formador d’habilitats directives Lluís Soldevila, titulat per la FIB, que impartirà la masterclass aplicant tècniques de consultoria a l’àmbit personal.

Aquesta masterclass és una iniciativa del programa radiofònic El món a RAC1 i la Consultoria Soldevila, amb la col·laboració i el suport de la UPC que cedeix les seves instal·lacions. La sessió té l’objectiu de donar als joves titulats eines per facilitar la seva integració laboral.

La lliçó és oberta a tothom que hi vulgui participar fins a l’esgotament de places. Per inscriure-s’hi és necessari enviar un SMS al 25588 amb la paraula clau CLASSE_i el vostre nom i cognom.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
UPCnet desenvoluparà un portal de campus per a Blanquerna-URL UPCnet ha signat un contracte amb Blanquerna-Universitat Ramon Llull (URL) per treballar en la ... [llegir +]
Denis Koehl amb un 'drone' desenvolupat pel grup de recerca ICARUS. Entrevista a l'enginyer aeronàutic Denis Koehl: "El mercat fixarà com volaran els drones" L’enginyer aeronàutic Denis Koehl, assessor europeu del programa SESAR de la Unió Europea per ... [llegir +]
panell solar Participació en la creació de la nova 'spin off' NRG.lab NRG.lab és una nova ‘spin off’ de la UPC, que sorgeix del grup de recerca de Sistemes ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)