Esteu aquí: Inici > Més notícies > La FIB acull una masterclass per fomentar la integració laboral dels joves titulats

Divendres, 30 de març, de 9 a 13h a l’Auditori de l’edifici Vèrtex (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona)

L’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona) acull una masterclass sobre com afrontar una entrevista de feina, fer un currículum i millorar les expectatives laborals, que han organitzat l’emissora de ràdio RAC1 i la Consultoria Soldevila, amb el suport de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), de la UPC.

29/03/2012
La lliçó serà impartida pel consultor i formador d’habilitats directives Lluís Soldevila, titulat per la FIB, que impartirà la masterclass aplicant tècniques de consultoria a l’àmbit personal.

Aquesta masterclass és una iniciativa del programa radiofònic El món a RAC1 i la Consultoria Soldevila, amb la col·laboració i el suport de la UPC que cedeix les seves instal·lacions. La sessió té l’objectiu de donar als joves titulats eines per facilitar la seva integració laboral.

La lliçó és oberta a tothom que hi vulgui participar fins a l’esgotament de places. Per inscriure-s’hi és necessari enviar un SMS al 25588 amb la paraula clau CLASSE_i el vostre nom i cognom.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Vista general del Claustre Universitari El Claustre Universitari del 21 de maig debat sobre el 3+2 i analitza la situació del Grup UPC El Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es va reunir en sessió ... [llegir +]
Presentació per part de la vicerectora de Política Docent de la UPC, Maribel Rosselló Claustre Universitari 21M: l’estructura dels estudis universitaris (3+2), a debat El debat sobre l’estructura dels estudis universitaris (3+2) al Claustre Universitari, reunit en ... [llegir +]
Inici de la presentació de l'Informe del rector al Claustre Universitari Claustre Universitari 21M: noves estratègies per al Grup UPC El rector Enric Fossas va presentar al Claustre Universitari, reunit en sessió ordinària el 21 de ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)