Esteu aquí: Inici > Més notícies > La FIB acull una masterclass per fomentar la integració laboral dels joves titulats

Divendres, 30 de març, de 9 a 13h a l’Auditori de l’edifici Vèrtex (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona)

L’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona) acull una masterclass sobre com afrontar una entrevista de feina, fer un currículum i millorar les expectatives laborals, que han organitzat l’emissora de ràdio RAC1 i la Consultoria Soldevila, amb el suport de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), de la UPC.

29/03/2012
La lliçó serà impartida pel consultor i formador d’habilitats directives Lluís Soldevila, titulat per la FIB, que impartirà la masterclass aplicant tècniques de consultoria a l’àmbit personal.

Aquesta masterclass és una iniciativa del programa radiofònic El món a RAC1 i la Consultoria Soldevila, amb la col·laboració i el suport de la UPC que cedeix les seves instal·lacions. La sessió té l’objectiu de donar als joves titulats eines per facilitar la seva integració laboral.

La lliçó és oberta a tothom que hi vulgui participar fins a l’esgotament de places. Per inscriure-s’hi és necessari enviar un SMS al 25588 amb la paraula clau CLASSE_i el vostre nom i cognom.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Logotip del Gran Recapte dels Aliments a la UPC. Arriba el Gran Recapte d’Aliments a la UPC, fins al 12 de desembre Del 24 de novembre i fins al 12 de desembre, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se ... [llegir +]
Segons concurs 'Es busca tuit!' a la UPC. Publicats els guanyadors del concurs 'Es busca Tuit! #CiènciaUPC' Feromona, refraccionar, hardware i software, pressòstat i termòstat, i l'experiment d'Schrodinger ... [llegir +]
Estudiants resolen un dels problemes proposats en l'edició passada de la competició WEC. La UPC acull la 8ena edició de la competició d’enginyeria WEC La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acollirà, del 24 al 28 de novembre, la 8ena edició ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)