Esteu aquí: Inici > Més notícies > La FIB acull una masterclass per fomentar la integració laboral dels joves titulats

Divendres, 30 de març, de 9 a 13h a l’Auditori de l’edifici Vèrtex (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona)

L’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona) acull una masterclass sobre com afrontar una entrevista de feina, fer un currículum i millorar les expectatives laborals, que han organitzat l’emissora de ràdio RAC1 i la Consultoria Soldevila, amb el suport de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), de la UPC.

29/03/2012
La lliçó serà impartida pel consultor i formador d’habilitats directives Lluís Soldevila, titulat per la FIB, que impartirà la masterclass aplicant tècniques de consultoria a l’àmbit personal.

Aquesta masterclass és una iniciativa del programa radiofònic El món a RAC1 i la Consultoria Soldevila, amb la col·laboració i el suport de la UPC que cedeix les seves instal·lacions. La sessió té l’objectiu de donar als joves titulats eines per facilitar la seva integració laboral.

La lliçó és oberta a tothom que hi vulgui participar fins a l’esgotament de places. Per inscriure-s’hi és necessari enviar un SMS al 25588 amb la paraula clau CLASSE_i el vostre nom i cognom.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Una simulació d’una estació minera flotant sobre els grumolls de gas i gel d’un asteroide.  Font: NASA /de l’artista Denise Watt. A la cacera d’asteroides per fer estacions espacials o mineres Els investigadors Joan Pau Sánchez i Josep Masdemont, del Departament de Matemàtica Aplicada I de ... [llegir +]
Oberta la convocatòria d’ajuts per acreditar el nivell d’idiomes (B2) d’estudiants de primer de grau La Generalitat de Catalunya ha fet pública la convocatòria d’ajuts per acreditar el nivell ... [llegir +]
Des del 4 de febrer, i fins al 20 de juny, tenen lloc un seguit de Jornades de Portes Obertes als diferents centres docents de la UPC. Arrenquen les Jornades de Portes Obertes a les escoles i les facultats A partir del mes de febrer i fins al juny, els diferents centres docents de la UPC obren les seves ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)