Esteu aquí: Inici > Més notícies > La Universitat tancarà els edificis del 2 al 24 d’agost

La Universitat tancarà els edificis del 2 al 24 d’agost

En la línia d’actuació de mantenir i incrementar les mesures d’estalvi energètic, els edificis de la UPC es tancaran durant el període de vacances d’aquest estiu, del 2 al 24 d’agost ambdós dies inclosos.

21/07/2014
El Consell de Govern va aprovar el 18 de març, com a mesures d'estalvi energètic, el tancament d’edificis i d’instal·lacions durant els períodes del 14 al 17 d’abril (ambdós inclosos); del 2 al 24 d’agost (ambdós inclosos), i del 24 al 31 de desembre (ambdós inclosos).

Aquest tipus de mesures, contemplades també en el pressupost del 2014, ja es van aplicar els dos períodes d’estiu anteriors i estan vinculades al Pla d'Estalvi Energètic, a través del qual la UPC es proposa reduir en un 25% el consum energètic.

L’evolució dels consums energètics vinculats a aquest tipus de mesures es poden consultar a http://www.upc.edu/gestiosostenible/energia/.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El 22 de juny, lliurament dels premis a les millors idees de negoci del 7è Concurs Emprèn UPC YUZZ Dijous, 22 de juny, a partir de les 16 h, tindrà lloc, a la sala d’actes de la Facultat ... [llegir +]
Natalia Martín i Antonio Abdul Masih amb el sistema que han dissenyat per recuperar el moviment de la mà. Estudiants de l'ESEIAAT creen solucions per millorar la qualitat de vida de pacients d’Asepeyo amb discapacitats 15 estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de ... [llegir +]
Els representants polítics i acadèmics que van participar en l'acte Es constitueix el Pacte Nacional per a la Universitat La comunitat universitària —inclosa la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)—, els ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)