Esteu aquí: Inici > Més notícies > La Universitat tancarà els edificis del 2 al 24 d’agost

La Universitat tancarà els edificis del 2 al 24 d’agost

En la línia d’actuació de mantenir i incrementar les mesures d’estalvi energètic, els edificis de la UPC es tancaran durant el període de vacances d’aquest estiu, del 2 al 24 d’agost ambdós dies inclosos.

21/07/2014
El Consell de Govern va aprovar el 18 de març, com a mesures d'estalvi energètic, el tancament d’edificis i d’instal·lacions durant els períodes del 14 al 17 d’abril (ambdós inclosos); del 2 al 24 d’agost (ambdós inclosos), i del 24 al 31 de desembre (ambdós inclosos).

Aquest tipus de mesures, contemplades també en el pressupost del 2014, ja es van aplicar els dos períodes d’estiu anteriors i estan vinculades al Pla d'Estalvi Energètic, a través del qual la UPC es proposa reduir en un 25% el consum energètic.

L’evolució dels consums energètics vinculats a aquest tipus de mesures es poden consultar a http://www.upc.edu/gestiosostenible/energia/.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
L'Escola de Camins acull, els dies 7 i 8 de març, la conferència internacional ‘Tramvia-ciutat’ La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a través de l’Institut de Sostenibilitat i ... [llegir +]
Investigadors del CREB participen en la caracterització de patologies cardíaques de la malaltia Hutchinson-Gilford Investigadors del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) de la UPC han participat, amb ... [llegir +]
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i Núria Castell, directora de la FIB, en el moment d'entrega del Premi d'Honor. La FIB, guardonada amb el Premi d’Honor a la Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica La 22a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, que ha tingut lloc el 24 de febrer, ha ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)