Esteu aquí: Inici > Més notícies > La Universitat tancarà els edificis del 2 al 24 d’agost

La Universitat tancarà els edificis del 2 al 24 d’agost

En la línia d’actuació de mantenir i incrementar les mesures d’estalvi energètic, els edificis de la UPC es tancaran durant el període de vacances d’aquest estiu, del 2 al 24 d’agost ambdós dies inclosos.

21/07/2014
El Consell de Govern va aprovar el 18 de març, com a mesures d'estalvi energètic, el tancament d’edificis i d’instal·lacions durant els períodes del 14 al 17 d’abril (ambdós inclosos); del 2 al 24 d’agost (ambdós inclosos), i del 24 al 31 de desembre (ambdós inclosos).

Aquest tipus de mesures, contemplades també en el pressupost del 2014, ja es van aplicar els dos períodes d’estiu anteriors i estan vinculades al Pla d'Estalvi Energètic, a través del qual la UPC es proposa reduir en un 25% el consum energètic.

L’evolució dels consums energètics vinculats a aquest tipus de mesures es poden consultar a http://www.upc.edu/gestiosostenible/energia/.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El Consell de Govern s'ha reunit el 23 de maig, en sessió ordinària El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 23 de maig a ... [llegir +]
La UPC destaca en producció científica en Matemàtiques i Ciències de la Computació i en orientació internacional en els darrers rànquings La UPC es manté com a primera universitat europea en producció científica en el camp de les ... [llegir +]
El rectors de la UPC, la UB i la UAB reclamen un sistema de finançament adequat per a les universitats El 22 de maig, els rectors de la Universitat de Barcelona (UB), Joan Elias; la Universitat ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)