Esteu aquí: Inici > Més notícies > La Universitat tancarà els edificis del 2 al 24 d’agost

La Universitat tancarà els edificis del 2 al 24 d’agost

En la línia d’actuació de mantenir i incrementar les mesures d’estalvi energètic, els edificis de la UPC es tancaran durant el període de vacances d’aquest estiu, del 2 al 24 d’agost ambdós dies inclosos.

21/07/2014
El Consell de Govern va aprovar el 18 de març, com a mesures d'estalvi energètic, el tancament d’edificis i d’instal·lacions durant els períodes del 14 al 17 d’abril (ambdós inclosos); del 2 al 24 d’agost (ambdós inclosos), i del 24 al 31 de desembre (ambdós inclosos).

Aquest tipus de mesures, contemplades també en el pressupost del 2014, ja es van aplicar els dos períodes d’estiu anteriors i estan vinculades al Pla d'Estalvi Energètic, a través del qual la UPC es proposa reduir en un 25% el consum energètic.

L’evolució dels consums energètics vinculats a aquest tipus de mesures es poden consultar a http://www.upc.edu/gestiosostenible/energia/.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La professora i sotsdirectora de l'ETSAB Carolina Garcia i l'arquitecte Oriol Bohigas, davant l'exposició de la biblioteca del centre 'Oriol Bohigas. Portafoli' L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) ... [llegir +]
Cinc investigadors de la UPC, distingits ICREA Acadèmia 2016 Els professors i investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) Irene Arias, ... [llegir +]
Retrat de Kip S. Thorne. La UPC investirà doctor ‘honoris causa’ l’astrofísic nord-americà Kip S. Thorne La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) investirà, dijous, 25 de maig, doctor 'honoris ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)