Esteu aquí: Inici > Més notícies > La Universitat tancarà els edificis del 2 al 24 d’agost

La Universitat tancarà els edificis del 2 al 24 d’agost

En la línia d’actuació de mantenir i incrementar les mesures d’estalvi energètic, els edificis de la UPC es tancaran durant el període de vacances d’aquest estiu, del 2 al 24 d’agost ambdós dies inclosos.

21/07/2014
El Consell de Govern va aprovar el 18 de març, com a mesures d'estalvi energètic, el tancament d’edificis i d’instal·lacions durant els períodes del 14 al 17 d’abril (ambdós inclosos); del 2 al 24 d’agost (ambdós inclosos), i del 24 al 31 de desembre (ambdós inclosos).

Aquest tipus de mesures, contemplades també en el pressupost del 2014, ja es van aplicar els dos períodes d’estiu anteriors i estan vinculades al Pla d'Estalvi Energètic, a través del qual la UPC es proposa reduir en un 25% el consum energètic.

L’evolució dels consums energètics vinculats a aquest tipus de mesures es poden consultar a http://www.upc.edu/gestiosostenible/energia/.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Comunicat de condemna de la UPC a l'atemptat de Barcelona [llegir +]
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)