Esteu aquí: Inici > Més notícies > La Universitat escala posicions al rànquing 'QS Top 50 under 50' i se situa entre les 25 millors universitats joves del món

A Europa, la UPC és la vuitena millor universitat de menys de 50 anys

En la recent edició del 'QS Top 50 under 50 2017-2018', la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) escala 7 posicions respecte l’edició anterior i se situa al lloc 25 de les millors institucions del món amb menys de 50 anys. La UPC es posiciona, a més, com a vuitena millor universitat a Europa i es manté líder entre les politècniques espanyoles.

13/07/2017
L’edició 2017-2018 del rànquing ‘QS Top 50 under 50’, publicada el 13 de juliol, posiciona les universitats segons el seu resultat a la darrera edició del rànquing general, el QS World University Ranking (QS WUR) i classifica les 150 primeres institucions al món amb menys de 50 anys de vida. Les variables analitzades es poden consultar a l’apartat 'Indicadors'.

En l’àmbit mundial, la UPC ha passat de la posició 32 a la 25, escalant 7 posicions respecte l’edició de 2017. A Europa, la Universitat escala al vuitè lloc i puja dues posicions respecte l’edició passada del rànquing mentre que, si considerem el sistema universitari espanyol, la UPC passa de la cinquena a la tercera posició. Pel que fa a les politècniques estatals, la UPC manté la seva posició de lideratge en aquest rànquing.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Comunicat de condemna de la UPC a l'atemptat de Barcelona [llegir +]
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)