You are here: Home > More news > La UPC, primera politècnica a Espanya al QS Graduate Employability Rankings 2018

New

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es posiciona com la primera universitat politècnica de l’Estat al QS Graduate Employability Rankings 2018. En aquesta edició, la UPC és la segona universitat catalana i la quarta en l’àmbit estatal, i se situa entre les 120 millors del món en ocupabilitat i entre les 41 primeres d’Europa.

13/09/2017
El QS Graduate Employability Rankings, que el 12 de setembre ha publicat l’edició del 2018, avalua l’ocupabilitat dels estudiants i analitza la reputació entre els ocupadors, els vincles entre aquests i els estudiants, la col·laboració de les institucions amb el món empresarial, la taxa d’ocupació dels graduats i resultats dels alumni. La UPC, que a Espanya encapçala les universitats politècniques en ocupabilitat, és la quarta universitat més ben situada, per darrera de la Universitat de Navarra, la Universidad Complutense de Madrid i la Universitat de Barcelona. El rànquing, encapçalat per la Universitat d’Stanford, posiciona la UPC en els rangs 111-120 del món i 36-41 europeu.

En relació a l’edició de l’any passat, la UPC millora un mínim de 4,5 punts en general, avançant especialment en l’indicador de connexions entre ocupadors i estudiants, amb 43,7 punts. El segon indicador on ha crescut la puntuació és el de taxa d’ocupació, i també millora, si bé més lleument, en les col·laboracions amb ocupadors i la reputació entre aquests.

El rànquing, elaborat per la consultora Quacquarelli Symonds, ha seguit incrementant el número d’institucions classificades fins a 500, del total de 600 que ha analitzat. En l’edició pilot del 2015 es van classificar 200 universitats i l’any passat ja es va passar a 300.

Follow us on Twitter Open link in new window
Latest news
Statement by universities and research centres in Catalonia [read +]
200 ‘ICT women’ from around the world meet at the UPC for the womENcourage conference From 6 to 8 September, the Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) is hosting the 2017 ... [read +]
Teaching of optometric practicals in visual impairment care at the National Autonomous University of Nicaragua (a 2016 CCD cooperation project) 56 cooperation projects under way in year Centre for Development Cooperation (CCD) turns 25 Fifty-six development cooperation projects are getting under way during the summer break in ... [read +]
In collaboration with:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Science Year 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)