Esteu aquí: Inici > Més notícies > La UPC és la primera universitat catalana en el rànquing mundial de sostenibilitat

Es valora la gestió ambiental de 215 universitats de 49 països

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) és la primera institució catalana, la segona politècnica espanyola i la tercera de les vuit universitats de l’Estat participants, compromesa amb el medi ambient, segons l’edició 2012 del GreenMetric World University Rànking, elaborat recentment per la Universitat d’Indonèsia.

15/01/2013
La UPC ocupa el lloc 81 al Ranking GreenMetric World Universtiy 2012, publicat per la Universitat d’Indonèsia (UI) i que posiciona un total de 215 universitats de 49 països en relació a les polítiques ambientals i de sostenibilitat. La UPC apareix en aquesta relació com la primera de l’àmbit català, la segona politècnica de l’Estat (després de la Universitat Politècnica de València) i la tercera de les vuit universitats espanyoles que hi participen, encapçalades per la Universitat d’Alcalà.

relació i posicionament de les universitats espanyoles al rànquing greenmetric 2012

En l’àmbit europeu, la UPC se situa en la posició 22 d’aquest rànquing, que analitza les politiques ambientals de centres d’educació superior de tot el món prenent com a referència l’eficiència energètica, el tractament correcte dels recursos i el foment de sistemes de transport no contaminants, entre altres. Concretament, s’analitzen 41 indicadors agrupats en sis grans àmbits: aigua; educació; energia i canvi climàtic; entorn i infraestructures; residus i transports.

El rànquing està liderat per la Universitat de Connecticut (Estats Units) en primer lloc, seguida de la Universitat de Nottingham (Regne Unit) en segon lloc, i la Universitat College Cork (Irlanda) en tercera posició.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Estudiants de l'ETSAB analitzaran l'accessibilitat als carrers d’Hostafrancs El 28 d’octubre, un grup de 70 estudiants de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de ... [llegir +]
Logotip de la Festa dels Súpers de TV3. La UPC participa en un taller per cuidar la salut pública a la Festa dels Súpers de TV3 La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) participarà en una activitat sobre la ... [llegir +]
Coet suborbital que llençarà la NASA des de Spaceport America (Nuevo México, Estats Units) amb l'experiment dissenyat a l'EETAC. Un experiment de l'EETAC torna a volar a bord d’un coet de la NASA La NASA ha llançat des de l'Spaceport America (Nuevo México, Estats Units) un coet suborbital que ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Obriu l'enllaç en una finestra nova. Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech