Esteu aquí: Inici > Més notícies > La Xarxa Vives d'Universitats, en defensa de la llengua catalana

La Xarxa Vives d'Universitats, en defensa de la llengua catalana

El Consell General de rectors i rectores de la Xarxa Vives d'Universitats fa el següent comunicat en defensa de la llengua catalana:

11/12/2012
El Consell General de la Xarxa Vives, formada per 21 universitats de Catalunya, País Valencià, Illes Balears, Catalunya nord, Andorra i Sardenya, vol fer les consideracions següents:

1. Com ja s’ha manifestat en comunicats anteriors constatem que, en alguns dels territoris de parla catalana, durant els darrers anys el català pateix una onada de greuges que ha alterat el marc de convivència entre llengües.

2. Els rectors i les rectores de les universitats de la Xarxa Vives reiterem el nostre ferm compromís en la defensa de la llengua catalana, com a element vertebrador i patrimoni dels territoris de totes les universitats que constitueixen la Xarxa.

Castelló de la Plana
11 de desembre de 2012

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El BKC rep la màxima qualificació final en l’avaluació del Ministeri d’Educació El Barcelona Knowledge Campus (BKC) ha rebut la màxima qualificació en l'avaluació del Ministeri ... [llegir +]
El Consell de Govern s'ha reunit el 18 de desembre El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 18 de ... [llegir +]
El Claustre Universitari aprova la reestructuració dels departaments de la UPC El Claustre Universitari de la UPC, reunit en sessió ordinària el 16 de desembre, ha acordat ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)