Esteu aquí: Inici > Més notícies > La Xarxa Vives d'Universitats, en defensa de la llengua catalana

La Xarxa Vives d'Universitats, en defensa de la llengua catalana

El Consell General de rectors i rectores de la Xarxa Vives d'Universitats fa el següent comunicat en defensa de la llengua catalana:

11/12/2012
El Consell General de la Xarxa Vives, formada per 21 universitats de Catalunya, País Valencià, Illes Balears, Catalunya nord, Andorra i Sardenya, vol fer les consideracions següents:

1. Com ja s’ha manifestat en comunicats anteriors constatem que, en alguns dels territoris de parla catalana, durant els darrers anys el català pateix una onada de greuges que ha alterat el marc de convivència entre llengües.

2. Els rectors i les rectores de les universitats de la Xarxa Vives reiterem el nostre ferm compromís en la defensa de la llengua catalana, com a element vertebrador i patrimoni dels territoris de totes les universitats que constitueixen la Xarxa.

Castelló de la Plana
11 de desembre de 2012

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La UPC col·labora amb Equador La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a través del Centre de Cooperació per al ... [llegir +]
Frank Koppens, investigador ICREA a l’ICFO. Frank Koppens, investigador ICREA a l’ICFO, rebrà el Premi Nacional de Recerca al Talent Jove El professor Frank Koppens, investigador ICREA a l'Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), rebrà ... [llegir +]
Mateo Valero, catedràtic d'Arquitectura de Computadors i director del BSC-CNS, rep la Creu de Sant Jordi El professor Mateo Valero, catedràtic del Departament d’Arquitectura de Computadors de la ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)