Esteu aquí: Inici > Més notícies > L'empresa Mapro fa una donació de material a l'EPSEM

L'empresa Mapro fa una donació de material a l'EPSEM

L’empresa Mapro, fabricant d’equips de test i línies de muntatge, dóna material a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per destinar-lo a activitats de docència i de recerca.

18/05/2017
D'acord amb el conveni de col·laboració signat el 18 de maig per la directora de l’EPSEM, Rosa Argelaguet, i el director de Mapro, Josep Alsina, aquesta empresa cedeix a l’Escola material pneumàtic, electrònic i informàtic, que s’instal·larà a la secció TIC del Departament d’Enginyeria Minera, Industrial i TIC, dirigit pel professor Pere Palà.

Mapro és una empresa d’enginyeria que centra la seva activitat en el disseny i fabricació d’equips de test i línies de muntatge per als principals fabricants de components d’automoció i altres sectors industrials.

L’acte de signatura ha comptat amb l'assistència d’Antonio Martínez, director d’operacions i adjunt a gerència de Mapro i de Carbures Mobility; Josep Alsina, responsable de compres de Mapro i de Carbures Mobility, i la directora de l’EPSEM, Rosa Argelaguet. Alsina ha manifestat i posat l’accent en que els enginyers formats a l’EPSEM estan preparats per competir professionalment en l’àmbit internacional.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)