You are here: Home > More news > L'empresa Mapro fa una donació de material a l'EPSEM

New

L'empresa Mapro fa una donació de material a l'EPSEM

L’empresa Mapro, fabricant d’equips de test i línies de muntatge, dóna material a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per destinar-lo a activitats de docència i de recerca.

18/05/2017
D'acord amb el conveni de col·laboració signat el 18 de maig per la directora de l’EPSEM, Rosa Argelaguet, i el director de Mapro, Josep Alsina, aquesta empresa cedeix a l’Escola material pneumàtic, electrònic i informàtic, que s’instal·larà a la secció TIC del Departament d’Enginyeria Minera, Industrial i TIC, dirigit pel professor Pere Palà.

Mapro és una empresa d’enginyeria que centra la seva activitat en el disseny i fabricació d’equips de test i línies de muntatge per als principals fabricants de components d’automoció i altres sectors industrials.

L’acte de signatura ha comptat amb l'assistència d’Antonio Martínez, director d’operacions i adjunt a gerència de Mapro i de Carbures Mobility; Josep Alsina, responsable de compres de Mapro i de Carbures Mobility, i la directora de l’EPSEM, Rosa Argelaguet. Alsina ha manifestat i posat l’accent en que els enginyers formats a l’EPSEM estan preparats per competir professionalment en l’àmbit internacional.

Follow us on Twitter Open link in new window
Latest news
The American astrophysicist Kip S. Thorne The UPC will award an honorary doctoral degree to the American astrophysicist Kip S. Thorne On Thursday 25 May of this year, the Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) will award an ... [read +]
Oriol Bohigas Library presented at the UPC’s Barcelona School of Architecture On 28 April, the Barcelona School of Architecture (ETSAB) of the Universitat Politècnica de ... [read +]
Photo that shows how the ultrasound technology is applied to coat textiles with antimicrobial nanoparticles. Leadership of a European project aimed at using ultrasound to produce antimicrobial textiles and devices on an industrial scale Researcher and professor Tzanko Tzanov, who works on the Terrassa Campus of the Universitat ... [read +]
In collaboration with:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Science Year 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)