Usted está aquí: Inicio > Más noticias > L'empresa Mapro fa una donació de material a l'EPSEM

L'empresa Mapro fa una donació de material a l'EPSEM

L’empresa Mapro, fabricant d’equips de test i línies de muntatge, dóna material a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per destinar-lo a activitats de docència i de recerca.

18/05/2017
D'acord amb el conveni de col·laboració signat el 18 de maig per la directora de l’EPSEM, Rosa Argelaguet, i el director de Mapro, Josep Alsina, aquesta empresa cedeix a l’Escola material pneumàtic, electrònic i informàtic, que s’instal·larà a la secció TIC del Departament d’Enginyeria Minera, Industrial i TIC, dirigit pel professor Pere Palà.

Mapro és una empresa d’enginyeria que centra la seva activitat en el disseny i fabricació d’equips de test i línies de muntatge per als principals fabricants de components d’automoció i altres sectors industrials.

L’acte de signatura ha comptat amb l'assistència d’Antonio Martínez, director d’operacions i adjunt a gerència de Mapro i de Carbures Mobility; Josep Alsina, responsable de compres de Mapro i de Carbures Mobility, i la directora de l’EPSEM, Rosa Argelaguet. Alsina ha manifestat i posat l’accent en que els enginyers formats a l’EPSEM estan preparats per competir professionalment en l’àmbit internacional.

Síguenos en Twitter Abrir el enlace en una nueva ventana
Es noticia
Los seis emprendedores en la jornada Investor's Day de la UPC. Seis proyectos empresariales de base tecnológica buscan capital inversor La 6a edición del Investor’s Day ha reunido, el 23 de mayo en la Universitat Politècnica de ... [leer +]
La UPC destaca en producción científica en Matemáticas y Ciencias de la Computación y en orientación internacional en los últimos rankings La UPC se mantiene como primera universidad europea en producción científica en el campo de las ... [leer +]
Los rectores de la UAB, la UB y la UPC en la comparecencia ante los medios Los rectores de la UPC, la UB y la UAB reclaman un sistema de financiación adecuado para las universidades El 22 de mayo, los rectores de la Universidad de Barcelona (UB), Joan Elias; la Universitat ... [leer +]
Con la colaboración de:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Año de la Ciencia 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Abrir el enlace en una nueva ventana. Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech