Usted está aquí: Inicio > Más noticias > L'empresa Mapro fa una donació de material a l'EPSEM

L'empresa Mapro fa una donació de material a l'EPSEM

L’empresa Mapro, fabricant d’equips de test i línies de muntatge, dóna material a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per destinar-lo a activitats de docència i de recerca.

18/05/2017
D'acord amb el conveni de col·laboració signat el 18 de maig per la directora de l’EPSEM, Rosa Argelaguet, i el director de Mapro, Josep Alsina, aquesta empresa cedeix a l’Escola material pneumàtic, electrònic i informàtic, que s’instal·larà a la secció TIC del Departament d’Enginyeria Minera, Industrial i TIC, dirigit pel professor Pere Palà.

Mapro és una empresa d’enginyeria que centra la seva activitat en el disseny i fabricació d’equips de test i línies de muntatge per als principals fabricants de components d’automoció i altres sectors industrials.

L’acte de signatura ha comptat amb l'assistència d’Antonio Martínez, director d’operacions i adjunt a gerència de Mapro i de Carbures Mobility; Josep Alsina, responsable de compres de Mapro i de Carbures Mobility, i la directora de l’EPSEM, Rosa Argelaguet. Alsina ha manifestat i posat l’accent en que els enginyers formats a l’EPSEM estan preparats per competir professionalment en l’àmbit internacional.

Síguenos en Twitter Abrir el enlace en una nueva ventana
Es noticia
Imagen del nanosatélite predecesor del CubeSat-4 Estudiantes de la UPC lanzarán al espacio el nanosatélite CubeSat-4 para observar la Tierra Un grupo de 18 estudiantes de grado, máster y doctorado de la Universitat Politècnica de ... [leer +]
El equipo Vilanova Formula Team de la EPSEVG Cinco equipos de estudiantes de la UPC compiten este verano con sus vehículos en el Formula Student 2017 El Vilanova Fórmula Team, formado por estudiantes de la EPSEVG, ha superado durante el fin de ... [leer +]
A partir de la foto de un plato, se puede conocer la receta. Desarrollan un sistema para encontrar la receta de un plato a partir de una fotografía Amaia Salvador, investigadora de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), profesora de la ... [leer +]
Con la colaboración de:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Año de la Ciencia 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Abrir el enlace en una nueva ventana. Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech