Esteu aquí: Inici > Més notícies > Marisa Zaragozá, nomenada vicerectora d’Estudiants

Ha pres possessió del càrrec el 6 de febrer

Marisa Zaragozá, nomenada vicerectora d’Estudiants

Marisa Zaragozá serà a partir d’ara la nova vicerectora d’Estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Doctora en Ciències Matemàtiques per la UPC, és professora del Departament de Matemàtiques a l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG).

07/02/2017
El 6 de febrer, Marisa Zaragozá ha pres possessió com a vicerectora d’Estudiants de la UPC, prenent el relleu de Sisco Vallverdú, que ha ocupat el càrrec des del desembre del 2013.

Marisa Zaragozá es responsabilitzarà de la política d’estudiantat, amb tot allò relacionat amb l’accés a la universitat, les beques i ajuts als estudiants, les associacions d’estudiants i el programa d’Inclusió. També es farà càrrec de l’extensió universitària, dels recursos de suport a l’aprenentatge i biblioteques, i de les relacions amb els centres adscrits.

LIicenciada en Ciències Matemàtiques per la Universitat de València (1987) i doctora en Ciències Matemàtiques per la UPC (1994), Marisa Zaragozá, està vinculada, des del 1987, a l’EPSEVG, on és professora titular d’universitat, i al Departament de Matemàtiques. També ha impartit docència a l'Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB).

En l'àmbit de recerca forma part del grup de recerca Combinatorics, Graph Theory and Aplications (COMBGRAF) de la UPC. Els seus interessos en recerca inclouen l'aplicació de la teoria de grafs en l'anàlisi i disseny de xarxes d'interconnexió i en xarxes socials, així com en el disseny dirigit per dades i en el disseny col·laboratiu.

Pel que fa a les tasques de direcció, ha estat cap de la secció de Matemàtiques de l'EPSEVG. Anteriorment, va ser secretària acadèmica del Departament de Matemàtica Aplicada IV, actualment integrat al Departament de Matemàtiques.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La professora i sotsdirectora de l'ETSAB Carolina Garcia i l'arquitecte Oriol Bohigas, davant l'exposició de la biblioteca del centre 'Oriol Bohigas. Portafoli' L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) ... [llegir +]
Cinc investigadors de la UPC, distingits ICREA Acadèmia 2016 Els professors i investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) Irene Arias, ... [llegir +]
Retrat de Kip S. Thorne. La UPC investirà doctor ‘honoris causa’ l’astrofísic nord-americà Kip S. Thorne La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) investirà, dijous, 25 de maig, doctor 'honoris ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)