Esteu aquí: Inici > Més notícies > Més de 400 estudiants d’arreu d’Europa participen a la primera ‘hackaton’ universitària de la UPC

Disposen de 36 hores per desenvolupar aplicacions, maquinari o software, en solitari o en equip

A partir de les 21.30 h de divendres, 19 de febrer, fins a les 15 h del diumenge, 21 de febrer, al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a Barcelona, tindrà lloc la HackUPC, la primera ‘hackaton’, organitzada per primer cop per estudiants de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) i del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) de la Universitat, i que comptarà amb la participació de més de 400 estudiants universitaris d’arreu d’Europa.

18/02/2016
Més de 400 estudiants escollits pel seu nivell tècnic vindran de tota Europa amb un únic objectiu, desenvolupar un projecte tecnològic en només 36 hores a la HackUPC 2016, que es realitzarà als edificis A5 i A6 del Campus Nord de Barcelona (C. Jordi Girona, 1-3. Barcelona).

Els participants, procedents d’universitats i centres d’educació superior com ara Oxford, Cambridge, ETH Zürich i École Polytechnique Fédérale de Lausanne (EPFL), podran treballar en equips de fins a quatre membres o en solitari, per fer realitat les seves idees a través de la creació de webs, aplicacions, software o fins i tot, maquinari. Per fer-ho, els assistents tindran a disposició accés a la xarxa Wi-Fi, menjar, material promocional i espai de treball.

El primer classificat rebrà una tauleta i el segon i tercer, un llibre electrònic. Per inscriure's els participants poden omplir aquest formulari, o a través d’aquest web. Els participant que vinguin de fora de Barcelona poden optar també a una beca de viatge, prèvia identificació, que se’ls tramitarà així que s’inscriguin.

La hackathon finalitzarà amb l’acte de presentació dels projectes guanyadors i del lliurament de premis, obert al públic i que tindrà lloc diumenge 21, a les 15 h, al Poliesportiu del Campus Nord.

L’esdeveniment està organitzat per la UPC a través d’estudiantat de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) i del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS), juntament amb la lliga de hackathons d’estudiants Major League Hacking. Durant els dos dies, també estan programades xerrades tecnològiques organitzades pels patrocinadors, entre els quals hi ha empreses com Everis, Skyscanner, Accenture, SocialPoint, Wolfram i Verse.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Nom de les malaties desateses Les malalties desateses, objectiu de recerca a la UPC Des de fa uns anys, diversos grups de recerca de la UPC treballen per crear eines i coneixements i ... [llegir +]
La UPC, entre les 150 millors universitats del món en el rànquing QS Graduate Employability La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) és una de les 150 institucions d’educació ... [llegir +]
El professor Xavier Martínez de Osés, del departament de Ciència i Enginyeria Nàutica, i Santiago Menéndez, dels Serveis Informàtics de l'FNB, portant a terme proves de connexió del simulador amb la Xarxa Europea de Simuladors Marítims La Facultat de Nàutica de Barcelona es connectarà a la Xarxa Europea de Simuladors Marítims En el marc del projecte ‘Sea Traffic Management’, la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) de ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)