Esteu aquí: Inici > Més notícies > Renovats els membres electes del Claustre Universitari

Renovats els membres electes del Claustre Universitari

El 20 de febrer van tenir lloc les votacions per renovar els membres del Claustre Universitari de la UPC, un procés que es va iniciar el 7 de desembre de 2012, amb la resolució d'aprovació de la convocatòria i del calendari d'eleccions, i que ha culminat el 25 de febrer amb la proclamació definitiva dels candidats i candidates electes.

25/02/2013
El 25 de febrer s'han fet pública la proclamació definitiva dels resultats de les eleccions al Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya • BarcelonaTech (UPC). Els resultats del procés es poden consultar a la Seu Electoral Electrònica. Les votacions van tenir lloc el 20 de febrer.

D’acord als Estatuts de la UPC, la representació dels membres electius es reparteix en quatre sectors: el professorat doctor amb vinculació permanent (PDI-A), amb una representació de 155 persones (menys els membres nats); la resta de personal docent i investigador (PDI-B), amb 48 representats (menys els membres nats); el personal d’administració i serveis (PAS), amb 33 representants (menys els membres nats), i l’estudiantat de grau i màster (EGM), amb 67 representants (menys els membres nats).

En concret, entre els representants del PDI-B han d’haver-hi tres membres del professorat associat i vuit del personal investigador en formació, incloent-hi els doctorands i les doctorandes. La resta s’ha de distribuir entre els dos grups següents: personal docent i investigador doctor i personal docent i investigador no doctor. Pel que fa a l’elecció del PAS, el Reglament Electoral divideix aquest sector en PAS funcionari i PAS laboral.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El BKC rep la màxima qualificació final en l’avaluació del Ministeri d’Educació El Barcelona Knowledge Campus (BKC) ha rebut la màxima qualificació en l'avaluació del Ministeri ... [llegir +]
El Consell de Govern s'ha reunit el 18 de desembre El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 18 de ... [llegir +]
El Claustre Universitari aprova la reestructuració dels departaments de la UPC El Claustre Universitari de la UPC, reunit en sessió ordinària el 16 de desembre, ha acordat ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)