Esteu aquí: Inici > Més notícies > The UPC joins Instagram with the competition #lamevaUPC

The prize is a set of products from the UPC Shop: a sweatshirt, a cup and a 2016-2017 diary.

The UPC joins Instagram with the competition #lamevaUPC

The Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) now has an official Instagram profile, la_UPC. It is celebrating the new profile by organising a photo competition on the daily life of the university.

14/10/2016
The UPC has started the academic year by creating an official Instagram profile. To mark the occasion, it is organising a photo competition, "Puja la teva foto #lamevaUPC", which is open to the whole university community.

To take part in the competition, you must publish and share photographs on the daily events and experiences of the UPC from a public Instagram profile, stating where the photo was taken and including the profile la_UPC and the hashtag #lamevaUPC. The deadline for publishing photos is 31 October 2016.

On 2 November the winner of the competition will be selected through random.org and will receive a set of products from the UPC Shop: a sweatshirt, a cup and a 2016-2017 diary.

insta-cat

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Comunicat de condemna de la UPC a l'atemptat de Barcelona [llegir +]
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)