Esteu aquí: Inici > Més notícies > The UPC joins Instagram with the competition #lamevaUPC

The prize is a set of products from the UPC Shop: a sweatshirt, a cup and a 2016-2017 diary.

The UPC joins Instagram with the competition #lamevaUPC

The Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) now has an official Instagram profile, la_UPC. It is celebrating the new profile by organising a photo competition on the daily life of the university.

14/10/2016
The UPC has started the academic year by creating an official Instagram profile. To mark the occasion, it is organising a photo competition, "Puja la teva foto #lamevaUPC", which is open to the whole university community.

To take part in the competition, you must publish and share photographs on the daily events and experiences of the UPC from a public Instagram profile, stating where the photo was taken and including the profile la_UPC and the hashtag #lamevaUPC. The deadline for publishing photos is 31 October 2016.

On 2 November the winner of the competition will be selected through random.org and will receive a set of products from the UPC Shop: a sweatshirt, a cup and a 2016-2017 diary.

insta-cat

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Logotip del Shangai Ranking's Global Ranking of Academic Subjects 2017 Entre les primeres universitats del món en Tecnologia i Ciències Instrumentals, Enginyeria de Telecomunicacions, Teledetecció, Ciències de la Computació i Recursos Hídrics La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es classifica en un total de 18 disciplines de la ... [llegir +]
Imatge del MareNostrum 4 El MareNostrum 4 entra en producció El superordinador MareNostrum 4, del Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de ... [llegir +]
Acte de presentació dels premis als millors estudiants de batxillerat i cicles formatius que estuiïn el grau en Enginyeria de Mines Premis als millors estudiants de secundària que cursaran el grau en Enginyeria Minera Reconèixer els millors expedients d’estudiants de secundària que iniciïn els seus estudis en ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)