Esteu aquí: Inici > Més notícies > The UPC joins Instagram with the competition #lamevaUPC

The prize is a set of products from the UPC Shop: a sweatshirt, a cup and a 2016-2017 diary.

The UPC joins Instagram with the competition #lamevaUPC

The Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) now has an official Instagram profile, la_UPC. It is celebrating the new profile by organising a photo competition on the daily life of the university.

14/10/2016
The UPC has started the academic year by creating an official Instagram profile. To mark the occasion, it is organising a photo competition, "Puja la teva foto #lamevaUPC", which is open to the whole university community.

To take part in the competition, you must publish and share photographs on the daily events and experiences of the UPC from a public Instagram profile, stating where the photo was taken and including the profile la_UPC and the hashtag #lamevaUPC. The deadline for publishing photos is 31 October 2016.

On 2 November the winner of the competition will be selected through random.org and will receive a set of products from the UPC Shop: a sweatshirt, a cup and a 2016-2017 diary.

insta-cat

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge del cartell del 'Girls ICT Day' a la UPC. El 27 d’abril torna la jornada 'Girls in ICT Day' per promoure l'interès per les TIC entre les noies La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se suma, un cop més, al 'Girls in ICT Day', una ... [llegir +]
Targetó de l'acte de nomenament de la Biblioteca Oriol Bohigas, amb una foto de l'arquitecta amb part del llegat bibliogràfic L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, a les 12 hores, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de ... [llegir +]
Imatge que mostra com s’aplica la tecnologia d’ultrasons per recobrir teixits amb nanopartícules antimicrobianes. La UPC lidera un projecte europeu per fabricar, amb ultrasons i a escala industrial, teixits i dispositius antimicrobians L’investigador i professor Tzanko Tzanov, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)