Esteu aquí: Inici > Més notícies > The UPC joins Instagram with the competition #lamevaUPC

The prize is a set of products from the UPC Shop: a sweatshirt, a cup and a 2016-2017 diary.

The UPC joins Instagram with the competition #lamevaUPC

The Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) now has an official Instagram profile, la_UPC. It is celebrating the new profile by organising a photo competition on the daily life of the university.

14/10/2016
The UPC has started the academic year by creating an official Instagram profile. To mark the occasion, it is organising a photo competition, "Puja la teva foto #lamevaUPC", which is open to the whole university community.

To take part in the competition, you must publish and share photographs on the daily events and experiences of the UPC from a public Instagram profile, stating where the photo was taken and including the profile la_UPC and the hashtag #lamevaUPC. The deadline for publishing photos is 31 October 2016.

On 2 November the winner of the competition will be selected through random.org and will receive a set of products from the UPC Shop: a sweatshirt, a cup and a 2016-2017 diary.

insta-cat

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Portada del Núm. 20. Polítiques comparades d'habitatge. L’ETSAB elabora un estudi comparatiu sobre polítiques d’habitatge de sis ciutats del món Un equip de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la UPC ha ... [llegir +]
Cebiotex i HEMAV, 'spin-offs' de la UPC, rebran finançament de la UE Les 'spin-offs' Cebiotex i HEMAV, sorgides de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han ... [llegir +]
Nom de les malaties desateses Les malalties desateses, objectiu de recerca a la UPC Des de fa uns anys, diversos grups de recerca de la UPC treballen per crear eines i coneixements i ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)