You are here: Home > More news > Si vols votar el disseny de la carpeta del curs 2017-2018, tens temps fins al 24 de març

New

Del 2 al 24 de març el PDI, el PAS i l’estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) podrà votar, a través de la web habilitada pel concurs, una de les quatre propostes finalistes presentades pel disseny de la carpeta de la Universitat pel curs 2017-2018.

07/03/2017
Les propostes finalistes de Concurs Carpeta UPC, que enguany arriba a la catorzena edició, es poden votar a través d’Internet fins al 24 de març a les 14 h. La votació és oberta a tots els col·lectius de la comunitat universitària, com són el PDI, el PAS i els estudiants de la UPC.

Només es pot votar una vegada, seleccionant el lema de la proposta que s’esculli en el requadre que es mostra a l’esquerra. Per tal de fer el vot efectiu, és necessari clicar a ‘Envia’. En aquesta edició, els dissenys finalistes són ‘Html UPC Folder’, ‘Menys pot ser més’, ‘Puja’t’ i ‘Quadrícula’.

En acabar el període de votacions es farà públic el disseny guanyador, que serà la imatge de la carpeta per al curs que ve 2017-2018. El premi és la reproducció del disseny guanyador en les carpetes que imprimirà la UPC, una tauleta i una ajuda de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l’any acadèmic 2017-2018 en estudis oficials a centres propis de la Universitat.

Al Concurs Carpeta UPC s’hi han presentat, aquest any, 48 propostes de 40 estudiants, de 10 centres docents de la Universitat.

Follow us on Twitter Open link in new window
Latest news
From left to right: Ramón Garcia, Adam Teixidó, Guillem Megías, Gerard Pascual and Roger Bahí. UPC students hunt muons in stratosphere to test theory of relativity Within the framework of the European REXUS/BEXUS programme, a group of five students from the ... [read +]
UPC maintains position among world’s best 150 universities under 50 according to THE ranking The Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) has maintained its position in the 101-150 range of ... [read +]
Un nou sistema estadístic mostra que en només cinc dies es pot recollir gairebé tota la informació obtinguda a l’any sobre l’evolució de pacients amb ictus tractats amb trombectomia Un equip d'investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha contribuït, ... [read +]
In collaboration with:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Science Year 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)