You are here: Home > More news > Si vols votar el disseny de la carpeta del curs 2017-2018, tens temps fins al 24 de març

New

Del 2 al 24 de març el PDI, el PAS i l’estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) podrà votar, a través de la web habilitada pel concurs, una de les quatre propostes finalistes presentades pel disseny de la carpeta de la Universitat pel curs 2017-2018.

07/03/2017
Les propostes finalistes de Concurs Carpeta UPC, que enguany arriba a la catorzena edició, es poden votar a través d’Internet fins al 24 de març a les 14 h. La votació és oberta a tots els col·lectius de la comunitat universitària, com són el PDI, el PAS i els estudiants de la UPC.

Només es pot votar una vegada, seleccionant el lema de la proposta que s’esculli en el requadre que es mostra a l’esquerra. Per tal de fer el vot efectiu, és necessari clicar a ‘Envia’. En aquesta edició, els dissenys finalistes són ‘Html UPC Folder’, ‘Menys pot ser més’, ‘Puja’t’ i ‘Quadrícula’.

En acabar el període de votacions es farà públic el disseny guanyador, que serà la imatge de la carpeta per al curs que ve 2017-2018. El premi és la reproducció del disseny guanyador en les carpetes que imprimirà la UPC, una tauleta i una ajuda de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l’any acadèmic 2017-2018 en estudis oficials a centres propis de la Universitat.

Al Concurs Carpeta UPC s’hi han presentat, aquest any, 48 propostes de 40 estudiants, de 10 centres docents de la Universitat.

Follow us on Twitter Open link in new window
Latest news
Image of the device designed to rehabilitate the pelvic floor from mobile games and remote control. A device with mobile games and remote medical monitoring for at-home pelvic floor rehabilitation As part of the European WOMEN-UP project, in September the Universitat Politècnica de Catalunya ... [read +]
UPC among world’s thirty best universities in Architecture and top forty in Civil and Structural Engineering The Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ranks among the best thirty universities in the ... [read +]
Students participants in the UPC Space Programme at the Terrassa School of Industrial, Aerospace and Audiovisual Engineering (ESEIAAT), UPC students launch balloon into stratosphere with drawings made by children at Sant Joan de Déu Hospital On Saturday, 4 March at 11 a.m. local time, a team of 20 students of the Universitat Politècnica ... [read +]
In collaboration with:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Science Year 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)