Usted está aquí: Inicio > Más noticias > Si vols votar el disseny de la carpeta del curs 2017-2018, tens temps fins al 24 de març

Del 2 al 24 de març el PDI, el PAS i l’estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) podrà votar, a través de la web habilitada pel concurs, una de les quatre propostes finalistes presentades pel disseny de la carpeta de la Universitat pel curs 2017-2018.

07/03/2017
Les propostes finalistes de Concurs Carpeta UPC, que enguany arriba a la catorzena edició, es poden votar a través d’Internet fins al 24 de març a les 14 h. La votació és oberta a tots els col·lectius de la comunitat universitària, com són el PDI, el PAS i els estudiants de la UPC.

Només es pot votar una vegada, seleccionant el lema de la proposta que s’esculli en el requadre que es mostra a l’esquerra. Per tal de fer el vot efectiu, és necessari clicar a ‘Envia’. En aquesta edició, els dissenys finalistes són ‘Html UPC Folder’, ‘Menys pot ser més’, ‘Puja’t’ i ‘Quadrícula’.

En acabar el període de votacions es farà públic el disseny guanyador, que serà la imatge de la carpeta per al curs que ve 2017-2018. El premi és la reproducció del disseny guanyador en les carpetes que imprimirà la UPC, una tauleta i una ajuda de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l’any acadèmic 2017-2018 en estudis oficials a centres propis de la Universitat.

Al Concurs Carpeta UPC s’hi han presentat, aquest any, 48 propostes de 40 estudiants, de 10 centres docents de la Universitat.

Síguenos en Twitter Abrir el enlace en una nueva ventana
Es noticia
Imagen que muestra cómo se aplica la tecnología de ultrasonidos para recubrir tejidos con nanopartículas antimicrobianas. El investigador Tzanko Tzanov lidera un proyecto para fabricar, con ultrasonidos y a escala industrial, tejidos y dispositivos antimicrobianos El investigador y profesor Tzanko Tzanov, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) en el ... [leer +]
Imagen del Premio Charles Babbage. Mateo Valero, director del BSC-CNS, recibe el premio Charles Babbage El director del Barcelona Supercomputing Center – Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS), ... [leer +]
De izquierda a derecha, Ramón Garcia, Adam Teixidó, Guillem Megías, Gerard Pascual y Roger Bahí. Estudiantes de la UPC, a la caza de muones en la estratosfera para comprobar la teoría de la relatividad Un grupo de cinco estudiantes de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha sido ... [leer +]
Con la colaboración de:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Año de la Ciencia 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Abrir el enlace en una nueva ventana. Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech