Esteu aquí: Inici > Notícies de recerca

Notícies de recerca

Noticia Premsa Sis projectes empresarials cerquen capital inversor
La 6à edició de l’Investor’s Day reuneix, el 23 de maig a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), sis projectes empresarials de base tecnològica amb l’objectiu d’aconseguir aixecar finançament privat.
Noticia Premsa Aplicacions de realitat virtual i una taula interactiva, a la fira Barcelona Building Construmat
Del 23 al 26 de maig, el grup de recerca en Visualització, Realitat Virtual i Interacció Gràfica (ViRVIG) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i Portable Multimedia Solutions (PMS), una ‘spin-off’ del Centre Internacional de Mètodes Numèrics en Enginyeria (CIMNE), participaran en l'espai Future Arena del Barcelona Building Construmat (BBConstrumat), que tindrà lloc al recinte Fira de Barcelona de Gran Via. Es tracta d’un espai que aglutina els projectes d’investigació més punters del sector, organitzats en les fases del cicle de vida d’una construcció.
Noticia Premsa Es presenta el Fons Digital J. A. Coderch de l’ETSAV, una eina per a la recerca i la docència sobre l’arquitecte català
El 18 de maig a les 11.30 h, s’ha presentat a la biblioteca de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), el Fons Digital J. A. Coderch, que conté l'obra de l'arquitecte català Josep Antoni Coderch de Sentmenat. Es tracta d’una plataforma digital, concebuda com a eina de recerca i de docència, consultable des de la biblioteca, i que substitueix l'antic Arxiu Coderch en paper, catalogat recentment per la mateixa Escola.
Noticia Premsa L'empresa Mapro fa una donació de material a l'EPSEM
L’empresa Mapro, fabricant d’equips de test i línies de muntatge, dóna material a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per destinar-lo a activitats de docència i de recerca.
Noticia Premsa La UPC presenta al saló Automobile Barcelona innovacions tecnològiques per a la mobilitat urbana
Un sistema pilot per compartir vehicles a Barcelona, una eina de simulació per a les noves formes de mobilitat a la ciutat i un concurs sobre conducció autònoma són tres de les iniciatives innovadores impulsades per CARNET, que estaran presents, els dies 11 i 12 de maig al Connected Hub, la secció professional de l’Automobile Barcelona, que té lloc al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona. També s’exposaran els vehicles monoplaces elèctrics ecoRZ i ecoR2 de l’equip d’estudiants UPC ecoRacing, a l’Automobile Motorshow, de l’11 al 21 de maig.
És notícia
El Consell de Govern s'ha reunit el 23 de maig, en sessió ordinària El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 23 de maig a ... [llegir +]
La UPC destaca en producció científica en Matemàtiques i Ciències de la Computació i en orientació internacional en els darrers rànquings La UPC es manté com a primera universitat europea en producció científica en el camp de les ... [llegir +]
El rectors de la UPC, la UB i la UAB reclamen un sistema de finançament adequat per a les universitats El 22 de maig, els rectors de la Universitat de Barcelona (UB), Joan Elias; la Universitat ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)