Esteu aquí: Inici > Notícies de recerca

Notícies de recerca

Noticia Premsa L’ETSAB elabora un estudi comparatiu sobre polítiques d’habitatge de sis ciutats del món
Un equip de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la UPC ha elaborat un estudi sobre models de política d’habitatge i sistemes de provisió d’habitatge social a ciutats d’Europa i Amèrica. El treball, publicat recentment, pren alguns referents que serviran per incorporar-los al nou Pla d’Habitatge de Barcelona.
Noticia Premsa Cebiotex i HEMAV, 'spin-offs' de la UPC, rebran finançament de la UE
Les 'spin-offs' Cebiotex i HEMAV, sorgides de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han estat seleccionades per rebre finançament de la Unió Europea per desenvolupar els seus projectes.
Noticia Premsa Les malalties desateses, objectiu de recerca a la UPC
Des de fa uns anys, diversos grups de recerca de la UPC treballen per crear eines i coneixements i lluitar contra la malària, la tuberculosi i les malalties desateses, així com per fer accessibles els serveis de salut en contextos de pobresa i en situacions d’emergència. Aquest dijous, 19 de gener, s'han donat conèixer aquests projectes en una jornada a la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).
Noticia Premsa Lluís Torner, director de l’ICFO, rep el Premi Nacional de Recerca 2016
El Govern català i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) han atorgat el Premi Nacional de Recerca 2016 a Lluís Torner, director de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), i el Premi Nacional de Recerca al Talent Jove a Samuel Sánchez Ordóñez, professor ICREA a l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC).
Noticia Premsa La BCN3D Sigma, creada per la Fundació CIM,una de les millors impressores del món a la guia 3D Hubs 2017
La BCN3D Sigma, creada per la Fundació CIM de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha estat reconeguda com una de les tres millors impressores d’arreu del món, segons la plataforma digital 3D Hubs. Aquesta plataforma fa una catalogació de les impressores 3D que ofereixen el seu servei en aquest portal de renom mundial.
És notícia
Nom de les malaties desateses Les malalties desateses, objectiu de recerca a la UPC Des de fa uns anys, diversos grups de recerca de la UPC treballen per crear eines i coneixements i ... [llegir +]
Portada del Núm. 20. Polítiques comparades d'habitatge. L’ETSAB elabora un estudi comparatiu sobre polítiques d’habitatge de sis ciutats del món Un equip de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la UPC ha ... [llegir +]
Cebiotex i HEMAV, 'spin-offs' de la UPC, rebran finançament de la UE Les 'spin-offs' Cebiotex i HEMAV, sorgides de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)