Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Acord de modificació del primer conveni col·lectiu del PDI laboral de les universitats públiques catalanes

El 27 d’octubre es va modificar el primer conveni col·lectiu del Personal Docent i Investigador (PDI) de les universitats públiques catalanes, mitjançant el qual es permet la promoció interna del professorat agregat permanent i s’equiparen els complements de gestió entre el PDI laboral i el PDI funcionari.

11/11/2016
La comissió negociadora establerta per a la modificació del conveni col·lectiu del PDI laboral va signar un acord el passat 27 d’octubre que bàsicament incorpora dues variacions. Per una banda, s’indica que les universitats podran convocar concursos de promoció interna per al seu professorat agregat permanent, entre el PDI laboral de la universitat convocant.

La segona modificació estableix que l’import anual i els criteris de retribució del complement funcional per càrrec acadèmic o per responsabilitat de gestió seran els mateixos que els establerts per al personal docent i investigador funcionari. Aquest acord resta pendent de publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
L’arquitecta Carme Pigem inaugurarà, el 22 de setembre, el curs acadèmic 2017-2018 de la UPC El 22 de setembre tindrà lloc l’acte d’inauguració oficial del curs 2017-2018 de la ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)