Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es convoquen noves places de professorat agregat

Es convoquen noves places de professorat agregat

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) convocarà deu places de professorat agregat, segons ha aprovat el Consell de Govern del 15 de desembre.

21/12/2016
El Consell de Govern, reunit en sessió ordinària el 15 de desembre, ha aprovat la convocatòria de deu places de professor agregat, seguint el reglament aprovat pel Consell de Govern per a la selecció, provisió i contractació de professorat (acord 60/15, del 23 de març). La convocatòria de concursos de professorat agregat seran per a PDI laboral permanent a temps complet: nou places per a professors que van superar el pla d’estabilització el 2012 i una altra amb el requisit específic de formar part del col·lectiu de personal investigador doctor del programa Ramón y Cajal.

Les places es convocaran en les àrees de coneixement que es detallen a continuació: dues en enginyeria química (una amb vinculació a l’ESEIAAT i l'altra amb vinculació a l’EEBE i a l’ETSEIB); dues en enginyeria de les TIC (amb vinculació a la FIB); una en la de Màquines i Motors Tèrmics (amb vinculació a l’ETSEIB i a l'ESEIAAT); dues en Matemàtica Aplicada (una amb vinculació a l'FME i a l’EETAC i, l'altra, vinculada a l’ETSECCPB); una en Enginyeria del Terreny (vinculada a l’ETSECCPB); una en Tecnologies del Medi Ambient (amb vinculació a l’ETSECCPB), i una en l’àrea d’Òptica (vinculada a la FOOT).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Comunicat de condemna de la UPC a l'atemptat de Barcelona [llegir +]
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)