Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es renova la Intranet de Personal

Es renova la Intranet de Personal

La nova plataforma permet la millora dels aplicatius i serveis

12/07/2011
Una nova plataforma tecnològica acull la intranet de Personal de la UPC. El nou entorn, anomenat Espai Personal, manté els mateixos continguts i aplicacions, i una estructura força similar a l’anterior, i fa possible que es facin millores i s’incorporin serveis nous.

La intranet consta d’una pàgina principal en la qual es mostren les novetats, i un menú situat a la part superior esquerra que presenta els continguts organitzats segons el col·lectiu al qual s’adrecen: Espai PDI, destinat al personal docent i investigador; Espai PAS, adreçat al personal d’administració i servei i Espai Gestor/a, que acull els serveis destinats a les persones que gestionen les unitats.

Precisament aquest apartat és el que presenta més novetats, ja que s’ha modificat la base de dades de personal i s’han creat dos aplicatius per facilitar la consulta d’un nombre més ampli de dades del personal adscrit a cada unitat. La nova plataforma permetrà que en el futur s’incorporin aplicatius a demanda de les unitats per obtenir més informació i millorar la gestió en relació al personal.

En les seccions per al PDI i el PAS, el menú superior permet accedir als apartats d’Informació General i Racó Personal, que conserven l’estructura i continguts habituals. El nou entorn ha fet possible la incorporació de millores, com ara la possibilitat de modificar les dades bancàries directament a la intranet, sense necessitat de remetre la documentació al servei de personal.

La capçalera de la Intranet, situada a la part dreta del web, inclou la secció d’Ajuda, en la qual es detalla l’estructura de l’Espai Personal, així com accessos a la bústia de suggeriments i al directori de la UPC.

Finalment, el nou espai inclou a la part esquerra de cada pàgina una sèrie de bànners que contenen informació de contacte de diferents serveis relacionats amb les gestions de recursos humans a la UPC.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Els guardonats de la Festibity La Festibity reconeix la tasca de Xavier Trias en el sector de les noves tecnologies amb una menció honorífica Ahir les instal·lacions del FC Barcelona van acollir, el 28 de maig al vestre, la 13a edició de ... [llegir +]
Imatge del cartell que anuncia la jornada ‘Smart talent, smart projects. El valor dels equips multidisciplinaris’, tema central de la 4a Jornada UPC Alumni El proper dimecres, 3 de juny, tindrà lloc, a la sala d’actes de l'Escola Tècnica Superior ... [llegir +]
Mapa de deformació co-sísmica del terratrèmol del Nepal (25 d’abril de 2015) superposat a una imatge de Google Earth. L’estrella vermella indica la posició de l’epicentre del terratrèmol El terratrèmol del Nepal causa una deformació del terreny de gairebé 1.1 metres, segons un estudi del CTTC Investigadors del Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya (CTTC), vinculat a la ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)