Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es renova la Intranet de Personal

Es renova la Intranet de Personal

La nova plataforma permet la millora dels aplicatius i serveis

12/07/2011
Una nova plataforma tecnològica acull la intranet de Personal de la UPC. El nou entorn, anomenat Espai Personal, manté els mateixos continguts i aplicacions, i una estructura força similar a l’anterior, i fa possible que es facin millores i s’incorporin serveis nous.

La intranet consta d’una pàgina principal en la qual es mostren les novetats, i un menú situat a la part superior esquerra que presenta els continguts organitzats segons el col·lectiu al qual s’adrecen: Espai PDI, destinat al personal docent i investigador; Espai PAS, adreçat al personal d’administració i servei i Espai Gestor/a, que acull els serveis destinats a les persones que gestionen les unitats.

Precisament aquest apartat és el que presenta més novetats, ja que s’ha modificat la base de dades de personal i s’han creat dos aplicatius per facilitar la consulta d’un nombre més ampli de dades del personal adscrit a cada unitat. La nova plataforma permetrà que en el futur s’incorporin aplicatius a demanda de les unitats per obtenir més informació i millorar la gestió en relació al personal.

En les seccions per al PDI i el PAS, el menú superior permet accedir als apartats d’Informació General i Racó Personal, que conserven l’estructura i continguts habituals. El nou entorn ha fet possible la incorporació de millores, com ara la possibilitat de modificar les dades bancàries directament a la intranet, sense necessitat de remetre la documentació al servei de personal.

La capçalera de la Intranet, situada a la part dreta del web, inclou la secció d’Ajuda, en la qual es detalla l’estructura de l’Espai Personal, així com accessos a la bústia de suggeriments i al directori de la UPC.

Finalment, el nou espai inclou a la part esquerra de cada pàgina una sèrie de bànners que contenen informació de contacte de diferents serveis relacionats amb les gestions de recursos humans a la UPC.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El 31 d'octubre es publicaran els resultats provisionals de les votacions parcials del Claustre Universitari El 30 d'octubre ha tingut lloc la jornada electoral per renovar les 61 vacants que s'han produït ... [llegir +]
Estudiants del grau d’Enginyeria en Tecnologies i Disseny Tèxtil de l’Escola d'Enginyeria de Terrassa (EET). La UPC renova el conveni amb el sector tèxtil per promoure el grau d’Enginyeria en Tecnologies i Disseny Tèxtil En quatre anys de col·laboració universitat-empresa, el grau d’Enginyeria en Tecnologies i ... [llegir +]
Estudiants de l'ETSAB estudiant en cadira de rodes l'accessibilitat  dels comerços de Creu Coberta del barri d’Hostafrancs. Estudiants de l'ETSAB proposen millores per garantir l’accessibilitat a Hostafrancs Un grup de 70 estudiants de l’ETSAB de la UPC, dirigits per la professora Sandra Bestraten, ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)