Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es renova la Intranet de Personal

Es renova la Intranet de Personal

La nova plataforma permet la millora dels aplicatius i serveis

12/07/2011
Una nova plataforma tecnològica acull la intranet de Personal de la UPC. El nou entorn, anomenat Espai Personal, manté els mateixos continguts i aplicacions, i una estructura força similar a l’anterior, i fa possible que es facin millores i s’incorporin serveis nous.

La intranet consta d’una pàgina principal en la qual es mostren les novetats, i un menú situat a la part superior esquerra que presenta els continguts organitzats segons el col·lectiu al qual s’adrecen: Espai PDI, destinat al personal docent i investigador; Espai PAS, adreçat al personal d’administració i servei i Espai Gestor/a, que acull els serveis destinats a les persones que gestionen les unitats.

Precisament aquest apartat és el que presenta més novetats, ja que s’ha modificat la base de dades de personal i s’han creat dos aplicatius per facilitar la consulta d’un nombre més ampli de dades del personal adscrit a cada unitat. La nova plataforma permetrà que en el futur s’incorporin aplicatius a demanda de les unitats per obtenir més informació i millorar la gestió en relació al personal.

En les seccions per al PDI i el PAS, el menú superior permet accedir als apartats d’Informació General i Racó Personal, que conserven l’estructura i continguts habituals. El nou entorn ha fet possible la incorporació de millores, com ara la possibilitat de modificar les dades bancàries directament a la intranet, sense necessitat de remetre la documentació al servei de personal.

La capçalera de la Intranet, situada a la part dreta del web, inclou la secció d’Ajuda, en la qual es detalla l’estructura de l’Espai Personal, així com accessos a la bústia de suggeriments i al directori de la UPC.

Finalment, el nou espai inclou a la part esquerra de cada pàgina una sèrie de bànners que contenen informació de contacte de diferents serveis relacionats amb les gestions de recursos humans a la UPC.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
De dalt a baix de la imatge: Antonio Carasso, delegat d'Iberdrola a Catalunya; Luis Prieto, responsable d'R+D en recurs energètic d'Iberdrola; Álvaro Coitinho, responsable del projecte HPC4E a Brasil; Jesús García San Luis, director de relacions científiques i computació avançada de Repsol i José María Cela, director del departament de CASE al BSC. El BSC coordina un projecte per millorar l’eficiència del sector energètic El projecte internacional HPC4E, coordinat a Europa pel Barcelona Supercomputing Center- Centro ... [llegir +]
Simulació del parc dissenyat per l'equip de l'ETSAB de la UPC. L’ETSAB exposa el projecte ‘Infrastructural Nature’ per regenerar una àrea urbana ferroviària de Xangai Del 4 al 24 de febrer, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la UPC ... [llegir +]
El 10 de febrer, jornada conjunta de portes obertes de les escoles i facultats de la UPC Les escoles i facultats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), especialitzades en els ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)