Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > La UPC ret homenatge, el 28 d'octubre, al personal jubilat durant el curs 2015-2016

Divendres, 28 d’octubre, la Sala de Juntes del Rectorat de la UPC va ser l'esceneri de l’acte d’homenatge al personal de la Universitat que es va jubilar durant el curs 2015-2016.

28/10/2016
Un total de 57 persones han rebut homenatge divendres passat, 28 d’octubre, en l’acte de reconeixement al personal de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) que es va jubilar durant el curs 2015-2016. Els membres del Personal Docent i Investigador (PDI) i del Personal d’Administració i Serveis (PAS) que han deixat de treballar recentment a la Universitat han rebut, com a record, una insígnia de plata.

L’acte, que va tenir lloc a la Sala de Juntes del Rectorat, a Barcelona), es va iniciar a les 12 hores amb la benvinguda del rector, Enric Fossas, que posteriorment va donar la paraula a la gerent de la UPC, Olga Lanau, i a Miquel Soriano, vicerector de Personal Docent i Investigador de la UPC.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Comunicat de condemna de la UPC a l'atemptat de Barcelona [llegir +]
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)