Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Noves convocatòries de mobilitat externa i llicències sabàtiques per al PDI, obertes fins al 6 de març

Les sol·licituds es poden presentar fins al 6 de març

S’obren noves convocatòries de permisos de mobilitat externa i de llicències sabàtiques per al personal docent i investigador (PDI). El termini de presentació de sol·licituds és del 21 de febrer al 6 de març.

22/02/2017
Des del 21 de febrer està obert el termini de sol·licituds tant de permisos de mobilitat externa del PDI, com de llicències sabàtiques per a aquest col·lectiu per al curs 2017-2018, segons ambdós convocatòries aprovades pel Consell de Govern del 16 de febrer.

Pel que fa al permís de mobilitat externa, segons l'acord aprovat, el pot demanar el PDI amb temps complet d’acord amb la normativa aprovada. Les estades tindran una durada superior a tres mesos i fins a un any, i es podran començar a gaudir entre l’1 de setembre d’aquest any i el 28 de febrer de 2018. Durant aquest període la persona sol·licitant percebrà íntegrament el salari corresponent, a excepció del complement econòmic de càrrec acadèmic.

Quant a les llicències sabàtiques, la convocatòria aprovada està oberta per al PDI permanent amb dedicació a temps complet dels cossos o categories indicats a la normativa i amb una antiguitat mínima de cinc anys ininterromputs a la UPC respecte al moment de la sol·licitud. Les estades dins d’aquesta convocatòria poden ser de sis mesos o d’un any, sense que es pugui fragmentar la durada i ha de coincidir amb períodes lectius complets. Es podran gaudir entre l’1 de setembre d’aquest any i el 31 d’agost de 2018. Igualment, suposaran la percepció íntegra del salari, a excepció del complement econòmic de càrrec acadèmic.

Els tràmits per als permisos de mobilitat externa i de llicències sabàtiques es realitzaran a través de la web oficial

D’altra banda, en el mateix Consell de Govern també s’ha resolt la convocatòria de Mobilitat Externa del PDI 2016-2.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Foto de grup de tots els finalistes del concurs, juntament amb els representats institucionals i acadèmics, amb la vicerectora Esther Real al mig. Lliurats els premis a les millors idees de negoci del 7è Concurs Emprèn UPC-Yuzz Un sistema que gestiona i controla de forma exhaustiva la recollida dels nens als centres ... [llegir +]
Natalia Martín i Antonio Abdul Masih amb el sistema que han dissenyat per recuperar el moviment de la mà. Estudiants de l'ESEIAAT creen solucions per millorar la qualitat de vida de pacients d’Asepeyo amb discapacitats 15 estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de ... [llegir +]
Els representants polítics i acadèmics que van participar en l'acte Es constitueix el Pacte Nacional per a la Universitat La comunitat universitària —inclosa la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)—, els ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)