Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Oberts els concursos d’accés al cos de catedràtics d’universitat per al PDI-F i al professorat catedràtic contractat per al PDI-L

El Consell de Govern del 15 de desembre ha aprovat la convocatòria dels concursos per accedir al cos de catedràtics d’universitat de la UPC, adreçades al PDI funcionari, així com la convocatòria de places de promoció interna a places de professorat catedràtic contractat, adreçada en aquest cas al PDI laboral permanent.

21/12/2016
Després que el Consell de Govern del 25 d’octubre acordés la priorització del programa de promoció del PDI, s’obren ara els concursos a càtedres per als col·lectius laboral i funcionari.

Respecte el PDI funcionari, s’ha posat en marxa la convocatòria per accedir al cos de catedràtics d’universitat, que contempla concursos de places reservades per a la promoció interna i concursos de places en torn lliure incloses en l’Oferta Pública d’Ocupació del Personal Docent i Investigador (PDI) per al 2016.

Pel que fa al PDI laboral, es tracta d’una convocatòria de promoció interna a catedràtic contractat, adreçada al PDI laboral fix de la UPC amb la categoria de professorat agregat, en virtut de l’acord de modificació del primer conveni col·lectiu del PDI laboral de les universitats públiques catalanes, de 27 d’octubre de 2016.

En tots els casos, les proves es faran seguint el procediment d’accés a cossos i categories de personal docent i investigador permanent (acord 66/2009 del Consell de Govern).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
D'esquerra a dreta: Ferran Martin Ciurana, Lorena Bianchet, Rob Sewell, Morgan W. Mitchell i Giorgio Colangelo Investigadors de l'ICFO aconsegueixen eludir el principi d'incertesa d'Heisenberg Un grup d'investigadors de l'Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), institut de recerca adscrit ... [llegir +]
El rector de la UPC, Enric Fossas, i Juan Manuel Cendoya, vicepresident de Santander España, han renovat el conveni de col.laboració. La UPC i Banc Santander continuen donant suport a l'emprenedoria, la internacionalització i la recerca La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i Banco Santander han signat, el 23 de març, un ... [llegir +]
Lluís Torner, director de l’ICFO, rep el Premi Nacional de Recerca 2016 Lluís Torner, Samuel Sánchez i el Cetaqua reben els Premis Nacionals de Recerca El Govern català i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) han lliurat, el ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)