Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Resolucions de diferents programes de promoció i carrera horitzontal del PDI

Resolucions de diferents programes de promoció i carrera horitzontal del PDI

El Consell de Govern reunit el 25 d’octubre ha resolt la priorització de càtedres del Personal Docent i Investigador (PDI) a temps complet, així com la de carrera horitzontal del professorat associat.

11/11/2016
Dins del programa de promoció de Personal Docent i Investigador (PDI) amb vinculació permanent a temps complet del 2016, aprovat pel Consell de Govern del 29 de març passat, aquest òrgan de govern  ha aprovat, el 25 d’octubre, la priorització de les 14 places de catedràtic previstes, d’acord amb els criteris de valoració establerts. Així mateix, s’ha establert el perfil de les 6 càtedres estratègiques; tres per a professors amb la distinció ICREA Acadèmia i tres per a professorat distingit amb l’Advanced Grant o Consolidator Grant, atorgat per l’European Research Council. Segons el calendari previst, la convocatòria dels concursos de càtedres corresponents restarà pendent d’aprovació per part del Consell de Govern del proper mes de desembre.

Quant a la carrera horitzontal del professorat associat, el Consell de Govern del 25 d’octubre també ha aprovat la resolució de priorització del programa, d’acord amb les valoracions fetes per les unitats d’adscripció del professorat sol·licitant i d’acord amb la proposta ordenada de la Comissió de Selecció i d’Avaluació del Personal Docent i Investigador de la Universitat, CSAPDIU, (vegeu també el programa aprovat pel Consell de Govern el desembre del 2015 ). Segons la convocatòria aprovada, s’han assignat 47 places de professorat associat de tipus retributiu bàsic a tipus retributiu 2 i altres 3 places de professorat associat de tipus 2 a tipus 3.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La professora i sotsdirectora de l'ETSAB Carolina Garcia i l'arquitecte Oriol Bohigas, davant l'exposició de la biblioteca del centre 'Oriol Bohigas. Portafoli' L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) ... [llegir +]
Cinc investigadors de la UPC, distingits ICREA Acadèmia 2016 Els professors i investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) Irene Arias, ... [llegir +]
Retrat de Kip S. Thorne. La UPC investirà doctor ‘honoris causa’ l’astrofísic nord-americà Kip S. Thorne La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) investirà, dijous, 25 de maig, doctor 'honoris ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)