Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Resolucions de diferents programes de promoció i carrera horitzontal del PDI

Resolucions de diferents programes de promoció i carrera horitzontal del PDI

El Consell de Govern reunit el 25 d’octubre ha resolt la priorització de càtedres del Personal Docent i Investigador (PDI) a temps complet, així com la de carrera horitzontal del professorat associat.

11/11/2016
Dins del programa de promoció de Personal Docent i Investigador (PDI) amb vinculació permanent a temps complet del 2016, aprovat pel Consell de Govern del 29 de març passat, aquest òrgan de govern  ha aprovat, el 25 d’octubre, la priorització de les 14 places de catedràtic previstes, d’acord amb els criteris de valoració establerts. Així mateix, s’ha establert el perfil de les 6 càtedres estratègiques; tres per a professors amb la distinció ICREA Acadèmia i tres per a professorat distingit amb l’Advanced Grant o Consolidator Grant, atorgat per l’European Research Council. Segons el calendari previst, la convocatòria dels concursos de càtedres corresponents restarà pendent d’aprovació per part del Consell de Govern del proper mes de desembre.

Quant a la carrera horitzontal del professorat associat, el Consell de Govern del 25 d’octubre també ha aprovat la resolució de priorització del programa, d’acord amb les valoracions fetes per les unitats d’adscripció del professorat sol·licitant i d’acord amb la proposta ordenada de la Comissió de Selecció i d’Avaluació del Personal Docent i Investigador de la Universitat, CSAPDIU, (vegeu també el programa aprovat pel Consell de Govern el desembre del 2015 ). Segons la convocatòria aprovada, s’han assignat 47 places de professorat associat de tipus retributiu bàsic a tipus retributiu 2 i altres 3 places de professorat associat de tipus 2 a tipus 3.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Logo del Fòrum de Joves Talents de Catalunya Arriba a Berga el tercer Fòrum de Joves Talents de Catalunya, organitzat per l’Exploratori de Recursos de la Natura Del 28 de juny a l’1 de juliol de 2017, Berga acollirà la tercera edició del Fòrum de Joves ... [llegir +]
Foto de grup de tots els finalistes del concurs, juntament amb els representats institucionals i acadèmics, amb la vicerectora Esther Real al mig. Lliurats els premis a les millors idees de negoci del 7è Concurs Emprèn UPC-Yuzz Un sistema que gestiona i controla de forma exhaustiva la recollida dels nens als centres ... [llegir +]
Natalia Martín i Antonio Abdul Masih amb el sistema que han dissenyat per recuperar el moviment de la mà. Estudiants de l'ESEIAAT creen solucions per millorar la qualitat de vida de pacients d’Asepeyo amb discapacitats 15 estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)