Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Els professors Santiago Gassó i Francesc Xavier Sorribas, directors de departament

Aquest mes de gener, Santiago Gassó ha estat elegit director del Departament d’Enginyeria de Projectes i de la Construcció. D’altra banda, Francesc Xavier Sorribas renova el seu càrrec al capdavant del Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia.

20/01/2017
santiago gassó.Santiago Gassó ha estat elegit director del Departament d'Enginyeria de Projectes i de la Construcció. Aquest càrrec l'exerceix des de l’octubre del 2015, moment en què el rector de la UPC el va nomenar director del departament. Aquesta unitat és el resultat de la fusió dels departaments de Projectes d'Enginyeria i de les seccions del Departament d’Enginyeria de la Construcció a l’ETSEIB i a l’antiga ETSEIAT.

Santiago Gassó, que ha estat nomenat en el seu càrrec el 20 de gener, és doctor per la UPC i professor titular d’universitat de Projectes d’Enginyeria. Desenvolupa l'activitat de docència i de recerca en l’àrea de projectes, gestió ambiental i modelització ambiental. Ha format part del Departament de Ciències de la Terra del Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) del 2007 al 2014. Actualment, és coordinador del programa interdepartamental de doctorat en Enginyeria Ambiental, amb menció d'excel·lència.

Francesc Xavier Sorribas, director del Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
francisco javier sorribasPer la seva banda, Francesc Xavier Sorribas ha renovat el càrrec, l’11 de gener, com a director del Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia, lloc que ocupa des del desembre de 2013.

Doctor en Ciències Biològiques per la Universitat de Barcelona (UB), Francesc Xavier Sorribas va ser secretari acadèmic del Departament durant el període 2007-2013. És titular d’universitat de l’àrea de Producció Vegetal i imparteix docència en aquest àmbit a l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB).

És un dels responsables del grup de recerca Protecció Vegetal i investiga les malalties del sòl, concretament l’epidemiologia de nematodes fitoparàsits i la seva gestió mitjançant mètodes biològics i agronòmics.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
L’arquitecta Carme Pigem inaugurarà, el 22 de setembre, el curs acadèmic 2017-2018 de la UPC El 22 de setembre tindrà lloc l’acte d’inauguració oficial del curs 2017-2018 de la ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)