Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Els professors Santiago Gassó i Francesc Xavier Sorribas, directors de departament

Aquest mes de gener, Santiago Gassó ha estat elegit director del Departament d’Enginyeria de Projectes i de la Construcció. D’altra banda, Francesc Xavier Sorribas renova el seu càrrec al capdavant del Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia.

20/01/2017
santiago gassó.Santiago Gassó ha estat elegit director del Departament d'Enginyeria de Projectes i de la Construcció. Aquest càrrec l'exerceix des de l’octubre del 2015, moment en què el rector de la UPC el va nomenar director del departament. Aquesta unitat és el resultat de la fusió dels departaments de Projectes d'Enginyeria i de les seccions del Departament d’Enginyeria de la Construcció a l’ETSEIB i a l’antiga ETSEIAT.

Santiago Gassó, que ha estat nomenat en el seu càrrec el 20 de gener, és doctor per la UPC i professor titular d’universitat de Projectes d’Enginyeria. Desenvolupa l'activitat de docència i de recerca en l’àrea de projectes, gestió ambiental i modelització ambiental. Ha format part del Departament de Ciències de la Terra del Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) del 2007 al 2014. Actualment, és coordinador del programa interdepartamental de doctorat en Enginyeria Ambiental, amb menció d'excel·lència.

Francesc Xavier Sorribas, director del Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
francisco javier sorribasPer la seva banda, Francesc Xavier Sorribas ha renovat el càrrec, l’11 de gener, com a director del Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia, lloc que ocupa des del desembre de 2013.

Doctor en Ciències Biològiques per la Universitat de Barcelona (UB), Francesc Xavier Sorribas va ser secretari acadèmic del Departament durant el període 2007-2013. És titular d’universitat de l’àrea de Producció Vegetal i imparteix docència en aquest àmbit a l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB).

És un dels responsables del grup de recerca Protecció Vegetal i investiga les malalties del sòl, concretament l’epidemiologia de nematodes fitoparàsits i la seva gestió mitjançant mètodes biològics i agronòmics.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
D'esquerra a dreta: Ferran Martin Ciurana, Lorena Bianchet, Rob Sewell, Morgan W. Mitchell i Giorgio Colangelo Investigadors de l'ICFO aconsegueixen eludir el principi d'incertesa d'Heisenberg Un grup d'investigadors de l'Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), institut de recerca adscrit ... [llegir +]
El rector de la UPC, Enric Fossas, i Juan Manuel Cendoya, vicepresident de Santander España, han renovat el conveni de col.laboració. La UPC i Banc Santander continuen donant suport a l'emprenedoria, la internacionalització i la recerca La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i Banco Santander han signat, el 23 de març, un ... [llegir +]
Lluís Torner, director de l’ICFO, rep el Premi Nacional de Recerca 2016 Lluís Torner, Samuel Sánchez i el Cetaqua reben els Premis Nacionals de Recerca El Govern català i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) han lliurat, el ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)