Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El nou gestor de recursos immobiliaris de la UPC, en marxa

El nou gestor de recursos immobiliaris de la UPC, en marxa

La UPC disposa d’un nou sistema de gestió de recursos immobiliaris, anomenat FACIL (Facility Management).

29/02/2012
Aquesta nova eina facilitarà als usuaris i les usuàries la comunicació amb els serveis d’infraestructures i manteniment de la UPC, ja que incorpora una intranet que permet als membres del PDI i del PAS fer una sol·licitud de manteniment i comprovar en qualsevol moment en quin estat de resolució es troba.

A més, FACIL fa més eficient l’organització i la prestació dels serveis de manteniment, ja que permet harmonitzar serveis, procediments i processos. Incorpora igualment nombrosos informes de control i anàlisi, que milloraran la gestió de l’inventari d’espais de la Universitat i donaran suport a la presa de decisions estratègiques tan pel que fa al manteniment correctiu com al preventiu. L’eina facilitarà també la realització d'enquestes de satisfacció, destinades a la millora continuada del servei.

Tot i que de moment el sistema s’aplica exclusivament a la gestió del manteniment d’immobles i instal·lacions corporatives, està previst que a mitjà termini s’utilitzi també per fer una gestió integral d’altres serveis relacionats, com són la prevenció de riscos laborals, la neteja o l’accés i la seguretat dels edificis.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La UPC, per primera vegada a la classificació general del rànquing de Xangai La UPC entra a formar part, per primer cop, de la classificació general de l’Academic Ranking of ... [llegir +]
El 23 de setembre, el fundador de La Fageda inaugurarà el curs acadèmic 2014-2015 El 23 de setembre, a les 11.30 hores, a l’auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC, tindrà lloc ... [llegir +]
Mapa de les forces físiques que les cèl·lules exerceixen durant la curació d’una ferida. Les cèl·lules estan marcades en blau, les forces en vermell i groc, i la ferida és la zona fosca al centre de la imatge. (Agustí Brugués, Xavier Trepat) Investigadors de l’IBEC descobreixen un nou mecanisme de curació de ferides Un grup investigador de l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) ha desenvolupat una nova ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Obriu l'enllaç en una finestra nova. Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech