Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El nou gestor de recursos immobiliaris de la UPC, en marxa

El nou gestor de recursos immobiliaris de la UPC, en marxa

La UPC disposa d’un nou sistema de gestió de recursos immobiliaris, anomenat FACIL (Facility Management).

29/02/2012
Aquesta nova eina facilitarà als usuaris i les usuàries la comunicació amb els serveis d’infraestructures i manteniment de la UPC, ja que incorpora una intranet que permet als membres del PDI i del PAS fer una sol·licitud de manteniment i comprovar en qualsevol moment en quin estat de resolució es troba.

A més, FACIL fa més eficient l’organització i la prestació dels serveis de manteniment, ja que permet harmonitzar serveis, procediments i processos. Incorpora igualment nombrosos informes de control i anàlisi, que milloraran la gestió de l’inventari d’espais de la Universitat i donaran suport a la presa de decisions estratègiques tan pel que fa al manteniment correctiu com al preventiu. L’eina facilitarà també la realització d'enquestes de satisfacció, destinades a la millora continuada del servei.

Tot i que de moment el sistema s’aplica exclusivament a la gestió del manteniment d’immobles i instal·lacions corporatives, està previst que a mitjà termini s’utilitzi també per fer una gestió integral d’altres serveis relacionats, com són la prevenció de riscos laborals, la neteja o l’accés i la seguretat dels edificis.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
L'investigador de la UPC, Antonio Gens Lliurament de la Medalla Narcís Monturiol al catedràtic d'Enginyeria del Terreny Antonio Gens Antonio Gens, catedràtic d'Enginyeria del Terreny de la Universitat Politècnica de Catalunya ... [llegir +]
Els rectors de les quatre universitats politècniques que integren l'aliança UP4. Les universitats politècniques d’UP4 es reuneixen a València per fer balanç del treball dels darrers mesos Les universitats Politècnica de Madrid (UPM), Politècnica de Catalunya (UPC), Politècnica de ... [llegir +]
Les escoles i facultats de la UPC presenten l'oferta d'estudis 2016-2017 a uns 1.500 estudiants de secundària Les escoles i facultats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), especialitzades en els ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)