Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El nou gestor de recursos immobiliaris de la UPC, en marxa

El nou gestor de recursos immobiliaris de la UPC, en marxa

La UPC disposa d’un nou sistema de gestió de recursos immobiliaris, anomenat FACIL (Facility Management).

29/02/2012
Aquesta nova eina facilitarà als usuaris i les usuàries la comunicació amb els serveis d’infraestructures i manteniment de la UPC, ja que incorpora una intranet que permet als membres del PDI i del PAS fer una sol·licitud de manteniment i comprovar en qualsevol moment en quin estat de resolució es troba.

A més, FACIL fa més eficient l’organització i la prestació dels serveis de manteniment, ja que permet harmonitzar serveis, procediments i processos. Incorpora igualment nombrosos informes de control i anàlisi, que milloraran la gestió de l’inventari d’espais de la Universitat i donaran suport a la presa de decisions estratègiques tan pel que fa al manteniment correctiu com al preventiu. L’eina facilitarà també la realització d'enquestes de satisfacció, destinades a la millora continuada del servei.

Tot i que de moment el sistema s’aplica exclusivament a la gestió del manteniment d’immobles i instal·lacions corporatives, està previst que a mitjà termini s’utilitzi també per fer una gestió integral d’altres serveis relacionats, com són la prevenció de riscos laborals, la neteja o l’accés i la seguretat dels edificis.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Col·laboració en un estudi de quatre hospitals catalans que obre una nova etapa en el tractament de l’ictus isquèmic L’estudi REVASCAT, realitzat pels hospitals universitaris Vall d’Hebron, Clínic, Bellvitge i ... [llegir +]
Fotografia de grup dels signataris de la segona declaració per la reindustrialització del Vallès Occidental La UPC subscriu de nou la 'Declaració del Vallès Occidental cap a la segona reindustrialització' Els principals agents territorials del Vallès Occidental —ajuntaments, patronals, sindicats, ... [llegir +]
Plànol de carpes, espais i escenaris de La Festa a la plaça de les Glòries, els dies 25 i 26 d'abril Petits i grans podran experimentar amb la ciència i la tecnologia de la UPC a 'La Festa' del NOVUM Aquest cap de setmana la plaça de les Glòries de Barcelona esdevindrà un laboratori en el qual ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)