Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El nou gestor de recursos immobiliaris de la UPC, en marxa

El nou gestor de recursos immobiliaris de la UPC, en marxa

La UPC disposa d’un nou sistema de gestió de recursos immobiliaris, anomenat FACIL (Facility Management).

29/02/2012
Aquesta nova eina facilitarà als usuaris i les usuàries la comunicació amb els serveis d’infraestructures i manteniment de la UPC, ja que incorpora una intranet que permet als membres del PDI i del PAS fer una sol·licitud de manteniment i comprovar en qualsevol moment en quin estat de resolució es troba.

A més, FACIL fa més eficient l’organització i la prestació dels serveis de manteniment, ja que permet harmonitzar serveis, procediments i processos. Incorpora igualment nombrosos informes de control i anàlisi, que milloraran la gestió de l’inventari d’espais de la Universitat i donaran suport a la presa de decisions estratègiques tan pel que fa al manteniment correctiu com al preventiu. L’eina facilitarà també la realització d'enquestes de satisfacció, destinades a la millora continuada del servei.

Tot i que de moment el sistema s’aplica exclusivament a la gestió del manteniment d’immobles i instal·lacions corporatives, està previst que a mitjà termini s’utilitzi també per fer una gestió integral d’altres serveis relacionats, com són la prevenció de riscos laborals, la neteja o l’accés i la seguretat dels edificis.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La UPC i el SENAI signen un conveni de col·laboració científica i tecnològica La UPC i el Servei Nacional d’Aprenentatge Industrial de Brasil (SENAI) han signat un acord marc ... [llegir +]
Joan Gispets. Joan Gispets, elegit nou degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa El professor Joan Gispets ha estat elegit nou degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de ... [llegir +]
Simulació de la temperatura i la humitat de l'aire a les 15 hores del 27 d'agost del 2010 en un tall vertical sobre Barcelona (Collserola a l'esquerra, i el mar a la dreta) Investigadors de la UPC i la UB proposen una denominació científica per als fenòmens de pujada sobtada i breu de la temperatura Els investigadors Jordi Mazon i David Pino, de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Obriu l'enllaç en una finestra nova. Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech