Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El nou gestor de recursos immobiliaris de la UPC, en marxa

El nou gestor de recursos immobiliaris de la UPC, en marxa

La UPC disposa d’un nou sistema de gestió de recursos immobiliaris, anomenat FACIL (Facility Management).

29/02/2012
Aquesta nova eina facilitarà als usuaris i les usuàries la comunicació amb els serveis d’infraestructures i manteniment de la UPC, ja que incorpora una intranet que permet als membres del PDI i del PAS fer una sol·licitud de manteniment i comprovar en qualsevol moment en quin estat de resolució es troba.

A més, FACIL fa més eficient l’organització i la prestació dels serveis de manteniment, ja que permet harmonitzar serveis, procediments i processos. Incorpora igualment nombrosos informes de control i anàlisi, que milloraran la gestió de l’inventari d’espais de la Universitat i donaran suport a la presa de decisions estratègiques tan pel que fa al manteniment correctiu com al preventiu. L’eina facilitarà també la realització d'enquestes de satisfacció, destinades a la millora continuada del servei.

Tot i que de moment el sistema s’aplica exclusivament a la gestió del manteniment d’immobles i instal·lacions corporatives, està previst que a mitjà termini s’utilitzi també per fer una gestió integral d’altres serveis relacionats, com són la prevenció de riscos laborals, la neteja o l’accés i la seguretat dels edificis.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
S’obre el període per demanar els ajuts de la primera convocatòria del programa Erasmus+ Estudis Des del 21 de novembre està obert el període per sol·licitar els ajuts corresponents a la ... [llegir +]
Foto de grup dels representants de les entitats impulsores de la incubadora de l’ESA-BIC a Castelldefels,  després de prémer el botó per emular els “llançaments espacials ” de l’Agència. S’inaugura al Campus del Baix Llobregat la primera incubadora de l’ESA a Espanya El 27 de novembre ha tingut lloc, al Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de ... [llegir +]
El Claustre Universitari es reunirà, en sessió ordinària, els dies 2 i 16 de desembre, a l'edifici Vèrtex La propera sessió ordinària del Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)