Com comunicar posa a la teva disposició rúbriques per avaluar les competències comunicatives dels alumnes en exposicions orals o en treballs escrits.

Registrant-te a Com comunicar podràs personalitzar les teves pròpies rúbriques i utilitzar-les per avaluar els alumnes.

Pots registrar-te en qualsevol moment a través de l'enllaç que trobaràs a la part superior dreta del mòdul d'exposició oral, del de treball escrit i del d'exposició oral en anglès.

Registra't

Per accedir a l'espai de personalització, fes clic a la pestanya "Avalua" i, un cop aquí, a l'enllaç "Personalitza la rúbrica".

Avalua Personalitza la rúbrica

Accediràs a un espai on podràs:

• modificar la puntuació dels criteris d'avaluació
  • canviar el nom i la descripció dels criteris
  • desactivar criteris
  • recuperar les teves rúbriques i tornar-les a modificar en qualsevol moment
Personalització de la rúbrica

Un cop hagis fet els canvis, podràs desar la rúbrica. Si no estàs registrat, t'apareixerà una alerta i podràs registrar-te en aquell moment. Recorda que un cop registrat, hauràs de desar la rúbrica.

Personalització de la rúbrica

Les rúbriques desades t'apareixeran al bloc Les teves rúbriques. Podràs recuperar-les amb el botó "Recupera rúbrica".

Recupera rúbrica de l'espai personal per utilitzar-la

Per avaluar els alumnes segons els criteris de la rúbrica personalitzada, has de fer clic al botó Avalua.

Avaluar amb la rúbrica personalitzada Criteris d'avaluació d'una rúbrica modificada