Universitats
Xarxa
Sou aquí: Inici > Universitats > Serveis > Xarxa d'inserció laboral per a persones amb discapacitat i titulacions tècniques
Accions del document

Servei d'inserció laboral de Universitats Catalanes que imparteixen titulacions tècniques. Persones i empreses en xarxa.

L’objectiu de la Xarxa és millorar la comunicació entre els Serveis d’Inserció Laboral d’Universitats Catalanes i alhora fer més visibles els nostres servies a les empreses amb demandes de perfils professionals i discapacitat, entitats amb necessitat de recursos especialitzats i particulars estudiants o professionals d’àmbits tècnics.

Còpia de L1010107

Universitats catalanes de la XARXA:

Llistat de contactes de la Xarxa

Amb la col·laboració de:

gene     iguals    eu

Una web desenvolupada per: