Vés al contingut (premeu Retorn)

Càtedres d'empresa

Les   Càtedres i aules d'empresa són un medi per establir una col.laboració estratègica durable i d'ampli aspectre entre una o més d'una empresa i la UPC, amb la finalitat de desenvolupar objectius de docència, recerca, difusió, innovació i transferència de tecnologia, en un o més d'un àmbit de coneixement propi de la UPC.

Tenen la seva raó de ser en la voluntat de potenciar i reforçar la relació universitat-empresa per crear valor afegit. Per a l'empresa, la càtedra és una via directa amb la universitat i, en molts casos, una forma de potenciar els punts d'unió previs i de fer una aposta comuna per la innovació, atesa la relació que s'estableix amb la generació de coneixement. Per a la Universitat la càtedra és una magnífica oportunitat de realitzar projectes estratègics i de millorar la connexió amb l'entorn social i econòmic.