Projectes de suport a la docència, recerca i innovació

Centre de Formació Interdisciplinària Superior

El Centre de Formació Interdisciplinària Superior acull estudiantat d'alt nivell i rendiment acadèmic que cursa, simultàniament, dues carreres tècniques. A través de l'oferta formativa d'aquest centre, la UPC contribueix a satisfer les necessitats de formació de professionals altament qualificats.

Programa Innova

El Programa Innova de la UPC té com a finalitat, amb caràcter general, la contribució a la valorització de la recerca desenvolupada a la Universitat Politècnica de Catalunya, l'impuls a la cultura de la innovació i l'esperit emprenedor en tota la comunitat universitària, i la contribució a l'augment del potencial innovador dels seus col·lectius i de les seves unitats, tot afavorint la creació de noves empreses i els instruments de valorització fruit del coneixement.

Suport a la igualtat d'oportunitats dels col·lectius amb discapacitat

La Càtedra d'accessibilitat: arquitectura, tecnologia i disseny per a tothom, creada l'any 2005, centra la seva activitat en la promoció, en els àmbits que són propis a la UPC (l'arquitectura, la ciència i l'enginyeria), de la igualtat d'oportunitats dels col·lectius amb discapacitat, minusvalies o amb dependència  de terceres persones, a través de la coordinació dels esforços, coneixements i experiències que es duen a terme en el sí de la Universitat Politècnica de Catalunya. A més, la Càtedra es proposa facilitar l'accés de totes les persones a qualsevol entorn arquitectònic, tecnològic o de coneixement.

Premis a Projectes Finals de Carrera, Final de Màster o "Case Study" d'empresa

Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica. Consell Social de la UPC
El Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica, té com objectiu incentivar l'excel·lència investigadora, mitjançant el reconeixement de la qualitat d'un treball de recerca dut a terme en el camp de la tecnologia.

Dotació equipaments cientificotècnics
Aules i laboratoris:

Aula Schneider

ICFO Institut de Ciències Fotòniques.  Té com a objectgiu la recerca, la docència i l'impuls del sector industrial en l'àmbit de les ciències de la llum i de totes aquelles disciplines en què la fotònica tingui incidència.

Solar Decathlon (Living Lab Low3). Casa Solar Bioclimàtica
Solar Decathlon (Living Lab Low3). Casa Solar Bioclimàtica, la Casa Solar Bioclimàtica LOW3 està especialment concebuda per ser molt més que un habitatge energèticament autosuficient. El Living Lab LOW3 es constitueix d'aquesta forma com un laboratori de construcció sostenible.

Fòrmula Student
La Fórmula Student és una de les plataformes més importants per a la promoció i aprenentatge de futurs professionals del món de l'automoció.

Programa inLab Talent
inLab Talent és una iniciativa del Laboratori de Docència, Innovació i Recerca de la FIB, l’InLab FIB, i ofereix a l’estudiantat un programa de pràctiques remunerades de dos anys de durada que va acompanyat d’un programa formatiu específic en diferents àrees de la informàtica.

darrera modificació: Novembre 2014
RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   Programa UPC21. Projecció social, patrocini, mecenatge