Acte 50 anys transformant el territori: Impacte Econòmic i Social sobre les Ciutats UPC.

Acte on es tractarà sobre la importància del territori i les ciutats universitàries en la trajectòria de la nostra institució. Comptarem amb les intervencions del Sr. Xavier Quinquillà, director general d'Impacte Territorial i Social del Coneixement al Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya; el Dr. Jordi Suriñach, catedràtic d'Economia Aplicada, i el Dr. Guy Haug, expert internacional en polítiques, institucions i programes d'educació superior. Posteriorment, es farà una taula de debat amb el rector de la UPC Daniel Crespo, els alcaldes i alcaldesses i els representants institucionals de les ciutats UPC: Barcelona, Terrassa, Sant Cugat del Vallès, Manresa, Vilanova i la Geltrú, Castelldefels i Sant Adrià de Besòs. Cal confirmar assistència per assistir-hi presencialment (https://myenquesta.upc.edu/index.php/716588?lang=ca).

Quan
01/06/2022 des de/d' 11:00