Acte d'inauguració oficial del curs acadèmic 2022-2023

La lliçó inaugural serà en format taula rodona amb el títol "Unite!: modelant el futur de la universitat europea", moderada per la vicerectora de Política Internacional, Lourdes Reig. Comptarà amb la presència de diversos membres de la nostra comunitat que actualment són part activa del projecte, així com representants de l’aliança Unite!. En el decurs de l’acte tindran lloc el reconeixement dels premiats i premiades de la comunitat UPC i el lliurament de diversos guardons que atorguen el Consell Social i la Universitat.

Quan
28/09/2022 de 11:30 a 14:00
Organitza
UPC
Localitat
Terrassa
On

Sala d'actes de l'ESEIAAT.

L’acte es podrà seguir a través del canal Youtube UPC i Zonavídeo UPC.

Per facilitar la logística de l’acte, us demanem que us inscriviu prèviament utilitzant aquest formulari . En cas que es completi la capacitat permesa es tancaran les inscripcions.

Adreça web
 Afegeix al calendari