Conferència i Taula Rodona - Diàleg: “Happycràcia: felicitat i desigualtat social?” (Cicle de Reptes Socials: Tecnologies Emergents i Desigualtats)

És la indústria de la felicitat una manera de resignar els més desfavorits a la seva situació? Eva Illouz i Edgar Cabanas reflexionaran sobre el rol de les tecnologies en el mercat emergent de la felicitat i el seu impacte socioeconòmic, com a generador o justificador de la desigualtat. Aquesta sessió anirà a càrrec de Eva Illouz, Universitat Hebrea de Jerusalem i Edgar Cabanas, Universitat Camilo José Cela. En el cicle de Reptes Socials: Tecnologies Emergents i Desigualtats es reflexionarà sobre la relació que hi ha entre les desigualtats i la tecnologia en tres àmbits: l'educació i alfabetització digital, la inclusió digital i els reptes emergents i desigualtats.

01/06/2021 de 18:30 a 20:00
Organitza
UPC i Fundació "La Caixa"
Localitat