Exploring connections between AI and Music

El workshop col·laboratiu 'Exploring connections between AI and Music', organitzat per la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i Sónar, se centrarà a treballar amb la IA des de perspectives creatives i científiques i a promoure un diàleg obert amb el públic sobre aquesta tecnologia, i els reptes i oportunitats que presenta, des d’una perspectiva centrada en l’ésser humà. Workshop en anglès. El debat comptarà amb la participació de: Michaela Milano, professora d'Intel·ligència Artificial a la Universitat de Bolonya (Itàlia). Jordi Pons, alumni de la UPC i investigador a Dolby Laboratories. Javier Ruiz, investigador del Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions la UPC i del grup de recerca Intelligent Data Science and Artificial Intelligence Research Center (IDEAI-UPC). Claire L. Evans, cantant del grup YACHT. Jan St. Werner, que forma part del duet alemany Mouse on Mars. Iván Paz, una figura central de l’escena del Live Coding.