Final de l'Olimpíada Informàtica Catalana

La Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) acull la final d'aquesta competició informàtica que compta amb la participació d'estudiants preuniversitaris de Catalunya. Els estudiants classificats per la final també participaran a una xerrada i una gimcana prèvies a la competició.

26/05/2018 de 09:30 a 20:00
Localitat
On
Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME), aula 001: C. Pau Gargallo, 14. Barcelona
Adreça web
info.png

Més informació

Els estudiants preuniversitaris participants a l'Olimpíada Informàtica de Catalunya classificats a les dues proves celebrades el mes de maig participen a la final que acull la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME).
A més de participar a la competició final, assistiran a la conferència "Informàtica i Biologia", que serà impartida per Víctor López, llicenciat en matemàtiques i enginyer en informàtica per la UPC. També es realitzarà una gimcana organitzada pels estudiants de la FME.

Afegeix al calendari